Już od 75 lat JBL jest synonimem epickiego brzmienia. Firma koncentruje się na produktach i technologiach połączonych dla rynku motoryzacyjnego, konsumenckiego, korporacyjnego i profesjonalnego. W ciągu swojej niezwykłej historii JBL pozostał wierny wizji doskonałości i innowacyjności dźwięku, ustanowionej przez założyciela Jamesa B. Lansinga. JBL jest głównym współtwórcą wielu kultowych wydarzeń i miejsc w przemyśle muzycznym, doceniany przez profesjonalistów za doskonałe brzmienie.

Projektując nowy produkt, JBL opracowuje własne rozwiązania, wymyśla technologie i tworzy narzędzia, z chęcią podąża za pionierskim duchem innowacji. Na przestrzeni dekad, inżynierowie JBL’a stworzyli wiele przełomowych technologii i ustanowili nowe standardy doskonałości w projektowaniu. Od multipleksu po kino domowe, od Hi-Fi po słuchawki, od głośników przenośnych po samochodowe systemy audio, JBL wytyczył swoją własną ścieżkę i zbudował dziedzictwo innowacji zdobywając po drodze nagrody Grammy®, nagrody Acadamy, TEC Awards (i wiele innych) oraz powszechne uznanie najbardziej znanych muzyków i konsumentów.

“Innowacyjny design i dziedzictwo audio JBL’a są jedyne w swoim rodzaju. Jaka inna marka w branży była tak kluczowym czynnikiem wpływającym na muzyczną popkulturę i była w stanie przetrwać próbę czasu?  To dziedzictwo w dużej mierze zawdzięczamy absolutnemu zaangażowaniu JBL w jakość, innowacyjność i utrzymanie konsumenta w centrum uwagi”- powiedział Dave Rogers, prezes HARMAN Lifestyle Division. “Doświadczenie słuchacza zawsze było światłem przewodnim JBL i w miarę upływu dekad JBL nieustannie oferuje bogate, satysfakcjonujące doświadczenia audio i stylu życia dla słuchaczy na całym świecie.”

Na przestrzeni ostatnich 75 lat, JBL odegrał wyjątkową rolę w historii muzyki, zajmując szczególne miejsce w samym sercu epickich wydarzeń i przełomowych momentów- takich jak Woodstock, Grateful Dead Wall of Sound, czy Tomorrowland. Dziedzictwo JBL w zakresie wyjątkowego dźwięku rozpoczęło się w 1946 roku wraz z założycielem firmy, Jamesem B. Lansingiem, inżynierem, który miał zamiłowanie do innowacji i odważył się marzyć o czymś wielkim. Od sal kinowych po wydarzenia sportowe, od klubów jazzowych po areny koncertowe, od bijących rekordy popularności głośników przenośnych po zmieniające świat słuchawki. JBL konsekwentnie przyczynia się do ewolucji reprodukcji dźwięku w zastosowaniach profesjonalnych, domowych, motoryzacyjnych, multimedialnych oraz technologiach połączonych. Obecnie głośniki JBL są używane w ponad połowie światowych kin, stadionów sportowych i sal muzycznych, a z ponad 100 milionami sprzedanych głośników przenośnych na całym świecie JBL jest liderem przenośnego sprzętu audio oraz najszybciej rozwijającą się marką słuchawek na świecie.

Oprócz dostarczania profesjonalnego dźwięku w największych salach koncertowych, obiektach i na stadionach na całym świecie, do renomowanych ambasadorów marki należą Bebe Rexha, Mabel, Armin van Buuren, Lucas Hernandez oraz legenda NBA i MVP Giannis Antetokounmpo.  JBL towarzyszy słuchaczom w ich codziennym życiu, pomagając im odnaleźć to, co niezwykłe w codzienności. W każdej chwili, w każdym miejscu na ziemi słuchacze budzą się przy muzyce odtwarzanej z przenośnego głośnika JBL, bujają w obłokach umilając sobie drogę do pracy słuchając dźwięku JBL w samochodzie, zwiększają swoją motywację na siłowni słuchając ulubionych utworów na słuchawkach JBL, przeżywają emocje przy muzyce na żywo w miejscu, w którym pracują głośniki JBL lub relaksują się wieczorem przy soundbarze JBL. Na niezliczone sposoby, każdego dnia, JBL wzmacnia zdolność muzyki do wprawiania ludzi w dobry nastrój, poczucie więzi i sprawiania, że życie staje się nieskończenie bardziej rozrywkowe.