Na początku grudnia odbyła się po raz kolejny gala Fair Play. I tym razem impreza została zorganizowana przez agencję MaxMedia w Sali Kongresowej PKiN a autorem scenografii był Marek Grabowski. Realcję multimediów powierzono firmie ARAM.

Na początku grudnia odbyła się po raz kolejny gala Fair Play. I tym razem impreza została zorganizowana przez agencję MaxMedia w Sali Kongresowej PKiN a autorem scenografii był Marek Grabowski. Realcję multimediów powierzono firmie ARAM.Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” to realizowane na skalę ogólnopolską, wiarygodne przedsięwzięcie, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa, a nie tylko jego wyniki ekonomiczne czy jakość wyrobów. Celem programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako zespół norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Tegoroczna edycja była już dwunastą.Firma ARAM dostarczyła na galę prawie 70 m2 kurtyn diodowych Fourlight LED GRID, które były głównym elementem scenografii. W centralnej części stanął telebim diodowy o powierzchni 12 m2. Emisja spotów odbywała się za pomocą systemów FOLSOM i Kramer a wizualizacje były wyświetlane za pomocą Media Servera Catalyst. Instalacją, jak i realizacją multimediów zajęli się technicy i realizatorzy ARAM-u.www.aram.pl