Jak poinformowała firma Music Info, Avid rozszerzył linię swoich najpopularniejszych interfejsów M-audio z serii Fast Track o modele C400 i C600.

Jak poinformowała firma Music Info, Avid rozszerzył linię swoich najpopularniejszych interfejsów M-audio z serii Fast Track o modele C400 i C600. Dwa nowe modele C400 i C600 komunikują się z komputerami Mac lub PC za pośrednictwem złącza USB 2.0 i posiadają desktopową architekturę z łatwo dostępnymi manipulatorami znajdującymi się na górnym panelu. Avid zastosował tu przetwarzanie o parametrach 24 bit/96 kHz, wysokiej jakości przedwzmacniacze, krótkie tory audio, duży regulator Volume oraz technologię MX Core DSP opartą o układy znane z serii Fast Track Ultra.Fast Track C400 udostępnia swoim użytkownikom w sumie cztery wejścia oraz sześć wyjść. Do dyspozycji mamy dwa wejścia typu combo (XLR/jack) dla sygnałów mikrofonowych i liniowych. Dodatkowo interfejs posiada parę wejść instrumentalnych (jack 1/4'') z przełącznikami wyboru źródła front/rear na górnym panelu. Wejścia mic/line posiadają tłumiki 20-decybelowe oraz zbiorczy włącznik zasilania Phantom. Fast Track C400 posiada też cztery symetryczne wyjścia analogowe, wyjście słuchawkowe z niezależnym regulatorem poziomu, złącza cyfrowe S/PDIF oraz MIDI. W wydzielonej sekcji monitoringu na górnym panelu znajdziemy duży regulator poziomu oraz przełączniki wyboru odsłuchu podłączonego do dwóch par wyjść. Podczas nagrań użytkownicy będą mogli korzystać z praktycznie bezlatencyjnego odsłuchu oraz pokładowych efektów delay i reverb, wspomaganych przez software'owy mikser MX Core DSP oparty o układ stosowany w serii Fast Track Ultra. Nowością jest programowany przycisk multi, do którego przypisać można sekwencję aż ośmiu kolejnych komend. Można dzięki niemu usprawnić nagrywanie, przypisując przykładową sekwencję komend typu record, stop, powrót do początku. Przycisk obsługuje skróty klawiaturowe ASCII lub komendy z popularnych programów takich jak Pro Tools, Cubase, Logic, Live, Reason. Fast Track C600 wyposażono w sześć wejść oraz osiem wyjść. Cztery wejścia typu combo (XLR/jack) obsługują sygnały mikrofonowe i liniowe. Tak samo jak C400, interfejs posiada parę wejść instrumentalnych (jack 1/4'') z przełącznikami wyboru źródła front/rear na górnym panelu, a wejścia mic/line posiadają tłumiki 20-decybelowe. Zasilanie Phantom podzielono na dwie sekcje dla wejść 1–2 i 3–4. Mamy tu sześć symetrycznych wyjść analogowych, dwa niezależne wyjścia słuchawkowe, złącza cyfrowe S/PDIF oraz MIDI. W wydzielonej sekcji monitoringu znalazły się przyciski transportu oraz przełączniki wyboru odsłuchu podłączonego do trzech par wyjść. Tak samo jak w C400 użytkownicy będą mogli korzystać z praktycznie bezlatencyjnego odsłuchu oraz pokładowych efektów delay i reverb, wspomaganych przez przez software'owy mikser MX Core DSP, oraz programowanego przycisku Multi. Interfejs, zasilany przez złącze USB, oferuje wejścia 1–2, wyjścia 1–4 oraz jedno wyjście słuchawkowe. Pełna funkcjonalność interfejsu dostępna jest podczas zasilania z zasilacza, który jest dołączony do zestawu.Do obu kart dołączono oprogramowanie Pro Tools SE. Karty dostępne są także w atrakcyjnych cenowo zestawach z Pro Tools M-Powered 9. www.musicinfo.plwww.avid.com

Tagi:

avid