Aviom przedstawił najnowszą wersję systemu personalnego monitoringu, która oferuje zwiększoną liczbę kanałów oraz nowe funkcje i i interfejs użytkownika.

  Aviom przedstawił najnowszą wersję systemu personalnego monitoringu, która oferuje zwiększoną liczbę kanałów oraz nowe funkcje i i interfejs użytkownika. Aviom A360 pozwala na uzyskanie wyższego poziomu kontroli, wydajności i jakości odsłuchu na scenie i w studio. Jest to system wyposażony w zaawansowany 36-kanałowy silnik miksujący, który pozwala na wykorzystanie w systemie 16 sygnałów stereo lub mono, kanału Dual Profile w trybie mono lub stereo i do dwóch mikrofonów ambientowych. Każdy kanał A360 może być kanałem mono albo stereo – co znaczy że nie ma potrzeby rezygnowania z przestrzennego dźwięku, aby uzyskać większą liczbę kanałów miksera osobistego. Ponadto każde źródło może być odsłuchiwane w trybie stereo bez utraty dodatkowej przestrzeni pulpitu. A360 daje większe możliwości kontroli obrazu stereo miksu. Posiada on regulator panoramy o wysokiej rozdzielczości dla sygnałów mono, a dla kanałów stereo innowacyjne rozwiązanie w postaci regulacji szerokości panoramy. Każde źródło może być precyzyjnie umieszczone w przestrzeni miksu, bez utraty najmniejszego szczegółu. Poza kontrolą panoramy, A360 daje użytkownikowi kontrolę nad poziomem głośności każdego kanału, barwy i poziomu pogłosu. Innowacyjny kanał Dual Profile może być użyty jako siedemnasta para stereo, miks mono stereofonicznego kanału lub klon kanału mono. Innymi słowy, kanał Dual Profile przechowuje w pamięci zestaw ustawień przypisanego kanału, pozwalając na szybkie przywołanie konfiguracji poziomu głośności, barwy, panoramy i pogłosu bez wpływania na pozostałe kanały. A360 pozwala na efektywne korzystanie z mikrofonów ambientowych. Można je w prosty sposób dodawać i usuwać z miksu, stosownie do sytuacji na scenie. Mikser A360 posiada sekcję dedykowaną wyłącznie do odsłuchu ambientowego, dzięki temu niezależnie czy użyjemy mikrofonów wbudowanych do interfejsu, czy włączymy do systemu zewnętrzne mikrofony, nie tracimy żadnych kanałów miksera. Każdy pulpit A360 może pracować na dowolnym z 64 sygnałów w systemie. Można skonfigurować pulpit perkusisty, aby zawierał w większości kanały perkusyjne, a wokalistom jedynie mikrofony wokalowe i resztę zespołu. W pulpicie można zapisać do 16 presetów. Poza tym można przypisać ustawienia do czterech przycisków Instant Mix Recalls™, dających szybki dostęp do właściwych ustawień miksu. Trójpasmowy regulator barwy dla sumy pozwala na błyskawiczne dopasowanie brzmienia wyjścia A360 do preferencji użytkownika. Interesującym rozwiązaniem jest nowy regulator Enhance™, który kontroluje podbicie skrajów pasma akustycznego, po to aby wyciągnąć maksimum z podłączonego zestawu IEM.  Dodatkowo poza stereofonicznymi wyjściami Jack w formatach 1/4″ i1/8″, A360 posiada wyjście mono na złączu XLR, z dedykowanym kontrolerem głośności. Za jego pomocą w prosty sposób można podłączyć aktywny monitor sceniczny, bądź urządzenia typu Bass Shaker/ Buttkickers. Gniazdo USB umieszczone z tyłu urządzenia pozwala na zapisanie kopii zapasowej na nośniku, celem zabezpieczenia przed usunięciem, albo wpisania w inny mikser.     www.konsbud-audio.pl www.aviom.com

Tagi:

aviom