Stale zwiększająca się funkcjonalność wszystkich elementów profesjonalnego nagłośnienia wiąże się z ciągłą potrzebą rozwoju naszych umiejętności i wiedzy. Mając w rękach nawet te najlepsze urządzenia niejednokrotnie możemy potrzebować wsparcia, szczególnie przy pierwszym kontakcie. Z uwagi na to firma ESS Audio zdecydowała się uruchomić zdalną pomoc dla użytkowników dostępną w rozszerzonym czasie!

 Stale zwiększająca się funkcjonalność wszystkich elementów profesjonalnego nagłośnienia wiąże się z ciągłą potrzebą rozwoju naszych umiejętności i wiedzy. Oprócz samej znajomości aparatury musimy obecnie znać się również na sieciach i protokołach (Ethernet, TCP/IP), konfiguracji Wi-Fi, komputerach, formatach pików i wszelkich niuansach itd. Dlatego mając w rękach nawet te najlepsze urządzenia niejednokrotnie możemy potrzebować wsparcia, szczególnie przy pierwszym kontakcie. Nie raz potrzeba konsultacji pojawia się w ostatniej chwili, dopiero w czasie montaży, prób czy koncertów.  Z uwagi na to firma ESS Audio zdecydowała się uruchomić zdalną pomoc dla użytkowników dostępną w rozszerzonym czasie! Od 2 stycznia 2019 roku support techniczny ESS Audio dostępny jest: Od poniedziałku do soboty (oprócz świąt) w godzinach: 10:00 – 20:00 Specjaliści ESS Audio z przyjemnością doradzą Wam przy  konfiguracji, obsłudze i funkcjonalności urządzeń AKG, BSS, Crown, dbx, Lexicon, Studer, JBL Professional oraz Soundcraft. Możecie się Państwo kontaktować z suportem ESS Audio bezpośrednio poprzez dedykowany numer i adres mailowy. Telefon: 222 04 12 12Mail: support.audio@essaudio.pl 

Tagi:

jbl