W dniu 15 grudnia 2018 roku w centrum ICE Kraków odbyła się premiera wyjątkowego projektu Orcheston. W trakcie koncertu udało się połączyć, dwa różne światy: muzyki poważnej i elektronicznej. Producentem koncertu była firma Prestige MJM, natomiast nagłośnieniem zajęli się najlepsi w Polsce specjaliści od muzyki orkiestrowej – firma FS Audio z Krakowa.

 W dniu 15 grudnia 2018 roku w centrum ICE Kraków odbyła się premiera wyjątkowego projektu Orcheston. W trakcie koncertu udało się połączyć, dwa różne światy: muzyki poważnej i elektronicznej. Reprezentantem pierwszego z nich była kilkudziesięcioosobowa Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, natomiast reprezentantem nurtu muzyki elektronicznej, a za razem pomysłodawcą całego projektu był jeden z najbardziej znanych polskich DJów i producentów muzycznych DJ Gromee. Producentem koncertu była firma Prestige MJM, natomiast nagłośnieniem zajęli się najlepsi w Polsce specjaliści od muzyki orkiestrowej – firma FS Audio z Krakowa.  Motywem przewodnim koncertu była przekrojowa prezentacja kultowych hitów muzyki elektronicznej. Wśród zaprezentowanych utworów, przygotowanych na ten wieczór w wyjątkowych symfonicznych aranżacjach znalazły się kompozycje takich artystów jak: Kraftwerk, Massive Attack, Fat Boy Slim, Chemical Brothers, Depeche Mode, Avicii, David Guetta czy ATB, które wykonali zaproszeni goście, w tym: Beata Kozidrak, Sarsa, Natalia Szroeder czy Mateusz Ziółko. Projekt został niezwykle entuzjastycznie przyjęty i już na kilka tygodni przed jego datą, wszystkie bilety zostały wyprzedane.  System główny bazował na dwunastu elementach systemu d&b audiotechnik Y i trzech subwooferach Y-SUB podwieszonymi za gronami głównymi, na stronę. Dodatkowo transmisja niskich częstotliwości była wsparta dwoma subwooferami B22. Jako frontfille umieszczone na krawędzi sceny, zastosowano serię T, tego samego producenta.  Cały system był zasilany z pomocą końcówek mocy D80, natomiast głównym kontrolerem systemowym i matrycą był procesor Meyer Sound GALAXY.  Na FOH zostały zainstalowane dwie konsolety: DiGiCo SD7 (na której była miksowana orkiestra i zespół) oraz DiGiCo SD12 (na której miksowano wszystkie wokale).  Trzecią konsoletą firmy DiGiCo tego wieczoru był model SD10 na który pełnił funkcję konsolety monitorowej.  Ze względu na konieczność pracy z clickiem i podkładami, wszyscy członkowie orkiestry mieli wzmacniacze personalne natomiast m.in. dla chórku, perkusisty i klawiszowca zostały zapewnione Allen & Heath ME-1. Gwiazdy korzystały z odsłuchów bazujących na systemie Sennheiser ew 300 G3 i ew IEM G4 oraz monitorów podłogowych Meyer Sound MJF-208.  Wszyscy wokaliści korzystali z mikrofonów bezprzewodowych systemu Shure Axient Digital, natomiast orkiestra została opięta z pomocą potężnego zestawu mikrofonów takich marek jak: Schoeps, DPA, Audio-Technica czy Neumann.  Na zakończenie warto dodać, że realizatorem światła był Michał Parzych pracujący na urządzeniach będących na wyposażeni centrum ICE Kraków. Lasery z kolei zapewniła firma Visual Sensation.