W pawilonie Wielkiej Brytanii na targach Milan Expo 2015 użyto TiMax SoundHub firmy OutBoard, tworząc kompozycję, w której zwiedzający zostali wprost otoczeni dźwiękiem. Za wrażenie dźwiękowe odpowiadało trzydzieści głośników MM4 marki Meyer Sound.

W pawilonie Wielkiej Brytanii na targach Milan Expo 2015 użyto TiMax SoundHub firmy OutBoard, tworząc kompozycję, w której zwiedzający zostali wprost otoczeni dźwiękiem.  Realizator dźwięku Mike Bedford, będący konsultantem w firmie Hoare Lea, postanowił wykorzystać procesor SoundHub marki OutBoard do stworzenia realistycznych efektów i dźwięków przestrzennych, które otaczały zwiedzających pawilon Wielkiej Brytanii na tegorocznych targach Milan Expo zorganizowanych pod hasłem „Wyżywienie planety, energia dla życia”.  Pawilon Wielkiej Brytanii był dostępny dla zwiedzających do 31 października 2015 roku. Został zaprojektowany tak, aby przypominał wielki ul na środku łąki. Za jego projekt odpowiadali pochodzący z miasta Nottingham artysta Wolfgang Buttress i inżynier Tristan Simmonds.Zwiedzający rozpoczynali wędrówkę po ekspozycji od pokonania łąki zatopionymi drogami, tak aby mogli doświadczyć naturalnego środowiska pszczół na wysokości głowy, a kończyli ją w czternastometrowej, abstrakcyjnej konstrukcji ula, w którym czekało na nich multisensoryczne doświadczenie. TiMax odpowiadał za nieustannie zmieniające się wrażenia dźwiękowe z elementem edukacyjnym, który uświadamiał zwiedzającym, jak niezbędne dla ekosystemu jest zapylanie kwiatów przez pszczoły. Dzięki zastosowanemu procesorowi SoundHub odwiedzający brytyjski pawilon ludzie mogli podążać za pszczołami, które wracały z łąki do ula. Mogli również doświadczyć regularnie powtarzających się ruchów pszczół informujących inne robotnice, czyli tzw. tańca pszczół.  Dźwięki odtwarzane w ulu były głównym aspektem kompozycji Wolfganga zatytułowanej „The Journey”, w której przeplatały się rejestrowane wielokanałowo dźwięki o różnym natężeniu wydawane przez pszczoły miodne z wielościeżkowymi stemami zarejestrowanymi przy współpracy z artystami takimi jak Spiritualized, Sigur Ros, Soulsavers, The Orb, Youth i Spring Heel Jack.W celu jak najwierniejszego oddania rzeczywistej aktywności pszczół, z ulu mieszczącego się w Nottingham transmitowano bezpośrednio do pawilonu na Expo dźwięk rejestrowany przez mikrofony z Anglii. W przedsięwzięciu artystę wspierał dr Martin Bencsik z Uniwersytetu w Nottingham, który prowadzi badania związane z aktywnością pszczół. W jednym z uli pod jego dyrektywą zamontowane zostały akcelerometry wykrywające ruch. Tym samym w Mediolanie mieliśmy do czynienia z rzeczywistym ruchem pszczół, który był odzwierciedlany dla zwiedzających m.in. dźwiękiem dookólnym.Programista Andy Coates stworzył na potrzeby kompozycji oprogramowanie wprowadzające dane kontrolne, którego algorytmy zapewniały interaktywne sterowanie i wyzwalanie komunikatów MIDI, które po skierowaniu do TiMax SoundHub odzwierciedlały plany dźwiękowe w przestrzeni. Program Coatesa sterował również oświetleniem w strukturze roju, które zostało zsynchronizowane z ulem mieszczącym się w Nottingham. Odpowiednio dopracowane algorytmy przetwarzały dane z Anglii, dzięki czemu aktywność pszczół w ulu na Expo odzwierciedlała ich rzeczywiste zachowanie.  Za wrażenie dźwiękowe odpowiadało trzydzieści głośników MM4 marki Meyer Sound, które zostały rozmieszczone wokół łąki i w czteropiętrowej strukturze ula. System nagłośnieniowy wspierany był również sześcioma subwooferami producenta w celu zwiększenia doznań. Nagłośnieniem zarządzała czterdziestoośmiokanałowa matryca routingu TiMax SoundHub odpowiedzialna za wielokanałowe odtwarzanie, przetwarzanie i wielokanałową dystrybucję sygnału dookólnego w różnych strefach kompozycji. „Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie procesora TiMax, ponieważ oferował nam wszystko, co potrzebowaliśmy, aby zrealizować nagłośnienie na potrzeby pawilonu Wielkiej Brytanii na Milan Expo 2015. Urządzenie mogliśmy w prosty sposób programować, a w związku z tym i eksperymentować. TiMax zapewnia odtwarzanie sekwencji i wielościeżkowego strumienia audio na żywo, pozwala na rozplanowanie przestrzeni 3D, jest elastyczny pod względem wejść i wyjść, oferuje wiele funkcji wspomagających inscenizacje oraz bez najmniejszych przeszkód komunikuje się z innymi urządzeniami. Właśnie ta elastyczność, w połączeniu z koncepcją systemu nagłośnieniowego Meyer Sound i doświadczeniem w programowaniu widowisk przez Robina Whittakera oznaczało, że mamy szansę przekroczyć kolejną granicę w tworzeniu realistycznych przestrzeni dźwiękowych” – wyjaśnił Mike Bedford. „Chciałem prostą metaforą wyrazić, jak ważne dla naszego ekosystemu są owady zapylające, które odpowiedzialne są za trzydzieści procent spożywanej przez nas żywności. Pszczoły są najważniejszymi przedstawicielami gatunku, dlatego zdecydowałem się na ul jako myśl przewodnią pawilonu. Jakość przetwarzania systemu audio zaprojektowanego przez firmę Hoare Lea miała kluczowe znaczenie w przeniesieniu metafory do rzeczywistości. Dzięki niemu udało się odtworzyć przestrzeń ula, która skłaniała zwiedzających do myślenia. Głośniki brzmiały doskonale, a odwzorowanie przestrzeni było fantastyczne – wykonanie przerosło moje najśmielsze oczekiwania” – dodał Wolfgang Buttress.