Niedawno został zakończony remont Sceny 200 Teatru Powszechnego. Po modernizacji sala stała się jedną z najlepiej wyposażonych przestrzeni teatralnych w Polsce. O instalację oświetleniową zadbały firmy Prolight i PPU “OTO” Tomasz Ostrowski.
Niedawno został zakończony remont Sceny 200 Teatru Powszechnego. Po modernizacji sala stała się jedną z najlepiej wyposażonych przestrzeni teatralnych w Polsce. O instalację oświetleniową zadbały firmy Prolight i PPU “OTO” Tomasz Ostrowski.Już wkrótce wielkie otwarcie, a od września pierwsze premiery na deskach odnowionego teatru. Firmy Prolight i PPU “OTO” Tomasz Ostrowski zapewniły system oświetlenia technologicznego dla jednej z sal teatru, Sceny 200. W jego skład wchodzą m.in: – nowoczesna ruchoma głowa ze zintegrowanym projektorem cyfrowym i media serwerem Robe Digital Spot 7000DT – Robe Color Wash 250 AT – ADB Warp zautomatyzowany – regulatory oświetleniowe DMX/Ethernet ETC Sensor+ 144 kanały po 3kW – naświetlacze LED ETC Selador – zmieniacze filtrów barwnych ChromaQ – oprawy konwencjonalne ETC Source Four Zoom, ADB C103 i inne.www.prolight.com.pl