Niemiecki producent systemów nagłośnieniowych d&b audiotechnik ogłosił program przedłużenia gwarancji swoich produktów. Jest to odpowiedź na sytuacje w jakiej znalazła się branża w związku z COVID-19. Program przedłużenia gwarancji to tylko jedna z form długoterminowego wsparcia jaką firma d&b przygotowała dla swoich partnerów.

[ DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ]

„Podczas gdy cała branża stoi w obliczu niepewności na skutek wprowadzonych blokad. Naszym celem jest złagodzenie jednego z problemów naszych partnerów i klientów, którzy cierpią z powodu pandemii”, powiedział Amnon Harman, CEO, d&b audiotechnik. „To jeden z przykładów środków, które d&b wprowadziło, aby w tym czasie wspierać klientów, włączając w to szeroki program codziennych webinariów edukacyjnych. Klienci i użytkownicy d&b mogą być pewni, że nasze produkty są najwyższej jakości, a my potwierdzamy tę obietnicę.”

Sześciomiesięczne przedłużenie gwarancji dotyczy wszystkich produktów d&b zakupionych i dostarczonych w okresie od 1 marca 2015 r. do 31 sierpnia 2020.  Obejmuje zarówno urządzenia mobilne jak i instalacyjne objęte obecnie standardową, 5 letnią gwarancją d&b. Gwarancja dotyczy awarii na poziomie części – co oznacza, że ​​wszelkie komponenty lub problemy produkcyjne zostaną objęte gwarancją. To rozszerzenie obowiązuje na całym świecie i rozszerza gwarancję na wszystkie systemy.

„Uważaliśmy, że przedłużenie gwarancji tylko dla tych klientów, których ważność wygasa podczas Covid-19, nie wystarczy” – powiedział Harman. „Staramy się pomagać naszym klientom w utrzymaniu ich systemów d&b w jak najlepszym stanie. Czekamy na dzień, w którym wszyscy będą mogli ponownie cieszyć się pięknym brzmieniem koncertów i wydarzeń”.