Sennheiser zaprezentował swój nowy system do obsługi audio podczas tele-/videokonferencji.

Sennheiser zaprezentował swój nowy system do obsługi audio podczas tele-/videokonferencji.  To rozwiązanie pozwoli zarządom średnich i dużych firm skupić się na biznesie, a pracownikom odpowiedzialnym za urządzenia IT – zapewnić właściwą komunikację między uczestnikami spotkania. Pokój konferencyjny. Uczestnicy spotkań biznesowych znają to miejsce bardzo dobrze. Może doprowadzić do podpisania albo zerwania wartościowego kontraktu. Większość rozwiązań konferencyjnych traktuje dźwięk po macoszemu, a przecież zrozumiałość mowy jest tu kluczowa. Jak często zdarza się, że system, który miał umożliwić spotkanie między pracownikami w pomieszczeniu i poza nim, nie działa lub sprawia kłopoty, albo utrudnia wzajemne zrozumienie? Co mogło doprowadzić do rozwoju, doprowadza do stresu i dezorganizacji. A odpowiedzialność spada na pracowników działu IT.   Sennheiser dostarcza rozwiązanie tych problemów. O bezstresowe spotkanie zadba nowy system TeamConnect, a biznes może skupić się na biznesie. Najważniejsze cechy tego rozwiązania to wyjątkowa prostota użytkowania, zapewniająca efektywność spotkań, możliwość korzystania z własnego urządzenia (tablet, komputer), doskonała jakość dźwięku (zrozumiałość mowy), niezawodność oraz oszczędność czasu i energii. System Sennheiser TeamConnect skierowany jest do działów obsługi teleinformatycznej średnich i dużych firm, firm-pośredników zarządzających obsługą IT w ramach usług zewnętrznych, decydentów w firmach i instytucjach publicznych. Urządzenia demonstracyjne już są dostępne w firmie Aplauz.