Podział na sektory tematyczne, okazja do prezentacji możliwości i potencjału sprzętu i produktów, bezpośredni kontakt z przedstawicielami branży eventowej oraz pomysły pomocne w rozwoju biznesu – m.in. tego można się spodziewać podczas drugiej edycji Targów Event. Ci, którzy jeszcze nie zdecydowali się na uczestnictwo w targach, powinni podjąć decyzję jak najszybciej. Rezerwacja miejsc wystawienniczych już się rozpoczęła, a na najniższe ceny promocyjne można liczyć tylko do końca marca.

Podział na sektory tematyczne, okazja do prezentacji możliwości i potencjału sprzętu i produktów, bezpośredni kontakt z przedstawicielami branży eventowej oraz pomysły pomocne w rozwoju biznesu – m.in. tego można się spodziewać podczas drugiej edycji Targów Event. Ci, którzy jeszcze nie zdecydowali się na uczestnictwo w targach, powinni podjąć decyzję jak najszybciej. Rezerwacja miejsc wystawienniczych już się rozpoczęła, a na najniższe ceny promocyjne można liczyć tylko do końca marca. II Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów odbędą się w dniach 7 i 8 października 2010, w Centrum MT Polska w Warszawie. Tematyka wydarzenia obejmuje: produkty i technologie, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering; obsługę personalną, miejsca eventowe, nośniki reklamy (gadżety reklamowe), bezpieczeństwo i porządek oraz pogotowia BTL. Organizatorzy zadeklarowali już podział na sektory tematyczne, wśród których znajdą się: technika eventowa, rozrywka, obiekty eventowo-konferencyjne, bezpieczeństwo i porządek.Targi Event są doskonałą okazją do prezentacji najnowszych produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań wykorzystywanych przy organizacji konferencji, koncertów, wydarzeń kulturalnych i sportowych oraz innych, określanych jako „event”. Wystawcy w jednym miejscu będą mogli dotrzeć do przedstawicieli branży eventowej, zdobyć kontakty do nowych klientów oraz skutecznie wypromować swoją ofertę w dobrze przystosowanym do tego celu obiekcie. Praktyczne szkolenia, seminaria i konferencje stwarzają natomiast możliwość zdobycia cennej wiedzy, przydatnej w rozwoju biznesu eventowego. Odbiorcami targów są zarówno bezpośredni jak i pośredni organizatorzy wydarzeń, którzy potrzebują sprzętu inspiracji oraz wiedzy, m.in.: przedstawiciele agencji eventowych, reklamowych i PR-owych oraz zajmujących się kompleksową organizacją wesel; organizatorzy targów, zjazdów, konwencji i kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych i kulturalnych; przedstawiciele samorządów odpowiedzialni za organizację imprez i wydarzeń w miastach, gminach i dzielnicach, a także event managerowie korporacji oraz dużych firm.www.targievent.pl