
Dzięki Live Nation 25 lipca na Stadionie Narodowym w Warszawie legendarną formację rockową mogła zobaczyć polska publiczność. Zarówno na tym, jak i na wszystkich innych koncertach trasy zespołowi w podróży towarzyszyły oprawy Robe BMFL Spot.
Niedługo po wydaniu kolejnego hitowego albumu „Rock or Bust”, australijska formacja AC/DC wyruszyła w ogólnoświatową trasę koncertową pod tym samym tytułem. Dzięki Live Nation 25 lipca na Stadionie Narodowym w Warszawie legendarną formację rockową mogła zobaczyć również polska publiczność. Zarówno na tym, jak i na wszystkich innych koncertach trasy zespołowi w podróży towarzyszyły oprawy Robe BMFL Spot. Australijska formacja AC/DC jest bez wątpienia jedną z największych i wciąż grających legend rockowego grania. Tym, co wyróżnia artystów, są mocne gitarowe riffy, prosty, mięsisty groove oraz charakterystyczny wokal Briana Johnsona, a także widowiskowe, niezwykle energetyczne koncerty grane na bardzo rozbudowanych konstrukcyjnie i scenograficznie scenach. Tym razem przygotowaniem projektu surowej, industrialnej scenografii zajął się Ray Winkler z firmy Stutfish. Autorem projektu oświetlenia jest Patrick Woodroffe, który w swojej koncepcji wykorzystał trzydzieści dziewięć opraw BMFL marki Robe zlokalizowanych w trzech kluczowych miejscach na scenie. Pierwszym miejscem, gdzie zostały zainstalowane oprawy BMFL, było dziesięć trussów rozłożonych w równych odstępach nas sceną, które dają świetne efekty wraz z mocnymi wiązkami produkowanymi przez lampy oraz gobosami. O wyborze lamp do tego miejsca przesądziła ich jasność oraz niezawodność. Kolejnym miejscem, gdzie wykorzystano oprawy Robe BMFL, był wybieg w tylnej części sceny nad jej głównym poziomem. W tym miejscu lampy stały się m.in. uzupełnieniem słynnych armat w utworze „For Those about to Rock (We Salute You)”. Ten sam zestaw lamp posłużył także do oświetlenia słynnej nadmuchiwanej postaci Rosie, która pojawia się w jednym z hymnów zespołu, utworze „Whole Lotta Rosie”.Ostatnim miejscem, gdzie umieszczono oprawy Robe BMFL, są kratownice zainstalowane powyżej dwóch ekranów zainstalowanych po prawej i lewej stronie sceny. Ich użycie pozwala stworzyć niezwykłe, bardzo dynamiczne efekty nad publicznością oraz oświetlić hydraulicznie unoszony podest znajdujący się na końcu wybiegu, na którym w jednym z utworów lata nad publicznością Angus Young. Wspólnik Patricka Woodroffe’a, Terry Cook, przyznaje, że o wyborze opraw Robe BMFL przesądził fakt, że są to lampy o wystarczającej mocy oraz o „świetlnym uderzeniu”, pozwalające pracować w zestawie z bardzo rozbudowanym oświetleniem oraz zdolne przedostać przez followspoty o mocy 4000 W zainstalowane na wieżach FOH. Urządzenia na trasę dostarczyła firma Upstaging z Chicago, która zakupiła Robe BMFL Spot specjalnie na tę trasę.