Audio Plus Sp. z o. o. to firma wyspecjalizowana w dystrybucji urządzeń pro audio, projektowaniu oraz wykonywaniu najbardziej zaawansowanych systemów technologii scenicznych w Polsce. Specjalizuje się się w dostarczaniu rozwiązań pro audio na potrzeby koncertów, obiektów kultury, sportu, produkcji TV/Film, edukacji i szeroko pojętej branży audiowizualnej. Jeżeli masz zapał do działania, szukasz ciekawej i satysfakcjonującej pracy w branży pro audio, a nade wszystko chcesz się rozwijać i łączyć pasję z karierą zawodową, zespół Audio Plus to miejsce dla Ciebie.
Firma aktualnie poszukuje pracownika działu serwisu a główne zadania na tym stanowisku to:
- diagnozowanie i naprawa usterek urządzeń pro audio,
- kontakt z działem wsparcia serwisowego producentów zagranicznych (język angielski),
- kontakt z użytkownikami sprzętu,
- realizacja zamówień serwisowych na części,
- prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych,
- prowadzenie kalendarza dostępności sprzętu „demo” Spółki,
- konfiguracja, konserwacja i weryfikacja stanu technicznego sprzętu „demo” przed wydaniem i po zwrocie,
- współpraca z pracownikami innych działów firmy przy rozwiązywaniu problemów technicznych.
Jeżeli posiadasz:
- wykształcenie techniczne w kierunku budowa/serwis urządzeń elektronicznych,
- umiejętność czytania dokumentacji serwisowej, instrukcji technicznych oraz schematów,
- doświadczenie w serwisowaniu urządzeń audio, pro audio lub AV,
- umiejętność obsługi urządzeń diagnostycznych,
- podstawową umiejętność obsługi i konfiguracji urządzeń pro audio,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- dobrą organizację,
Ponadto umiesz:
- komunikować się w języku angielskim,
- współpracować z ludźmi,
- być kreatywny/-a, proaktywny/-a i systematyczny/-a w swojej pracy
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy na scenie i obsłudze systemów pro audio,
- uprawnienia SEP
Firma oferuje:
- dogodną formę zatrudnienia – umowę o pracę lub współpracę B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
- rozwijającą pracę z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych,
- możliwość zwiększenia kwalifikacji – poprzez certyfikacje i szkolenia,
- pracę w firmie, do której chce się przychodzić i zostaje się na lata.
Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres mailowy: audioplus@audioplus.pl
Odpowiedź dostaniesz w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania Twojej aplikacji.
Firma prosi o zamieszczenie w CV lub liście motywacyjnym oświadczeń, których treść znajduje się pod tym linkiem. Zgłoszenia kandydatów nie zawierających przedmiotowych oświadczeń nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji, a ich dane osobowe nie będą przechowywane i przetwarzane przez Audio Plus sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach.