Audio Plus Sp. z o. o. to firma wyspecjalizowana w dystrybucji urządzeń pro audio, projektowaniu oraz wykonywaniu najbardziej zaawansowanych systemów technologii scenicznych w Polsce. Specjalizuje się się w dostarczaniu rozwiązań pro audio na potrzeby koncertów, obiektów kultury, sportu, produkcji TV/Film, edukacji i szeroko pojętej branży audiowizualnej. Jeżeli masz zapał do działania, szukasz ciekawej i satysfakcjonującej pracy w branży pro audio, a nade wszystko chcesz się rozwijać i łączyć pasję z karierą zawodową, zespół Audio Plus to miejsce dla Ciebie.

Firma aktualnie poszukuje pracownika działu serwisu a główne zadania na tym stanowisku to:

  • diagnozowanie i naprawa usterek urządzeń pro audio,
  • kontakt z działem wsparcia serwisowego producentów zagranicznych (język angielski),
  • kontakt z użytkownikami sprzętu,
  • realizacja zamówień serwisowych na części,
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych,
  • prowadzenie kalendarza dostępności sprzętu „demo” Spółki,
  • konfiguracja, konserwacja i weryfikacja stanu technicznego sprzętu „demo” przed wydaniem i po zwrocie,
  • współpraca z pracownikami innych działów firmy przy rozwiązywaniu problemów technicznych.

Jeżeli posiadasz:

  • wykształcenie techniczne w kierunku budowa/serwis urządzeń elektronicznych,
  • umiejętność czytania dokumentacji serwisowej, instrukcji technicznych oraz schematów,
  • doświadczenie w serwisowaniu urządzeń audio, pro audio lub AV,
  • umiejętność obsługi urządzeń diagnostycznych,
  • podstawową umiejętność obsługi i konfiguracji urządzeń pro audio,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • dobrą organizację,

Ponadto umiesz:

  • komunikować się w języku angielskim,
  • współpracować z ludźmi,
  • być kreatywny/-a, proaktywny/-a i systematyczny/-a w swojej pracy

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w pracy na scenie i obsłudze systemów pro audio,
  • uprawnienia SEP

Firma oferuje:

  • dogodną formę zatrudnienia – umowę o pracę lub współpracę B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
  • rozwijającą pracę z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych,
  • możliwość zwiększenia kwalifikacji – poprzez certyfikacje i szkolenia,
  • pracę w firmie, do której chce się przychodzić i zostaje się na lata.

Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres mailowy: audioplus@audioplus.pl

Odpowiedź dostaniesz w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania Twojej aplikacji.

​Firma prosi o zamieszczenie w CV lub liście motywacyjnym oświadczeń, których treść znajduje się pod tym linkiem. Zgłoszenia kandydatów nie zawierających przedmiotowych oświadczeń nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji, a ich dane osobowe nie będą przechowywane i przetwarzane przez Audio Plus sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach.