W profesjonalnym studiu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy, zarówno pod względem rodzajów złączy, jak i jakości przetwarzania. Najnowszy interfejs od Antelope Audio jest w stanie zapewnić jakość i uniwersalność, o jakiej marzyliśmy.
W profesjonalnym studiu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy, zarówno pod względem rodzajów złączy, jak i jakości przetwarzania. Najnowszy interfejs od Antelope Audio jest w stanie zapewnić jakość i uniwersalność, o jakiej marzyliśmy. Goliath HD oferuje sześćdziesiąt cztery kanały, jak również nowe przedwzmacniacze mikrofonowe Accusonic – po raz pierwszy zaprezentowane wraz z Orion32 HD. Nowy interfejs jest kompatybilny ze wszystkimi DAW na rynku w tym z Pro Tools HD. Oparty został na przetwornikach ESS, dzięki czemu cechuje się najniższym z możliwych zniekształceń wśród podobnych konstrukcji. Goliath HD bazuje na technologii Acoustically Focused Clocking odpowiedzialnej za jitter, jak również wspiera kompensację opóźnienia HDX Delay, co ucieszy użytkowników Pro Tools HD. Interfejs możemy podłączyć do komputera przez USB 3 lub Thunderbolt, a na pokładzie oprócz analogowych złączy znajdziemy dwa MADI kompatybilne z mostami MADI to Dante, dzięki którym realizatorzy mogą mieć dostęp do przesyłanego sygnału audio przez sieć z dowolnego urządzenia opartego na MADI. Mało tego – interfejs umożliwia równoległą pracę z Pro Tools HD i Native z równoczesnym dostępem do wejść i wyjść. Jak wspomnieliśmy wcześniej, Goliath oddaje nam do dyspozycji sześćdziesiąt cztery kanały, pisząc ściślej: na pokładzie znajdziemy trzydzieści dwa analogowe wejścia pracujące z dynamiką na poziomie 124 dB i taką samą liczbę wyjść cechujących się dynamiką wynoszącą 129 dB. W trakcie prac nad finalizacją utworu możliwe jest osiągnięcie jeszcze większej dynamiki, aby usłyszeć jeszcze więcej detali. Możliwe jest to dzięki przypisanym wyjściom (mastering grad monitor). Interfejs pozwoli nam nie tylko przejąć kontrolę nad naszym studiem, ale i umożliwi pominięcie wielu urządzeń za sprawą szeregu dodatkowych złączy. Wśród nich znajdziemy cztery wejścia niskoimpendacyjne (DI) przeznaczone do podłączenia gitar elektrycznych i basowych, dwa bazujące na transformatorze wyjścia re-amp, dwa wyjścia słuchawkowe, parę analogowych punktów wtrącenia sygnału w tor, a także możliwość synchronizacji cyfrowych sygnałów przez AES, MADI, ADAT, S/PDIF i złącza na BNC (wordclock i Loop Sync). Wisienką na torcie jest wbudowany mikrofon z funkcją talkback. Tym samym Goliath HD stał się kompletnym rozwiązaniem studyjnym do profesjonalnych rozwiązań. Możemy nim zarządzać z poziomu tabletu opartego na systemach iOS lub Android.