3 000 m2 powierzchni wystawowej, 312 wystawców, trzy hotele oraz sprzęt za 1 000 000 złotych – to liczby, które najlepiej opisują tegoroczną, czternastą już edycję wystawy sprzętu audio i kina domowego Audio Show, które w dniach 6-7 listopada odbędzie się w warszawskich hotelach Bristol, Jan III Sobieski i Kyriad.

3 000 m2 powierzchni wystawowej, 312 wystawców, trzy hotele oraz sprzęt za 1 000 000 złotych – to liczby, które najlepiej opisują tegoroczną, czternastą już edycję wystawy sprzętu audio i kina domowego Audio Show, które w dniach 6-7 listopada odbędzie się w warszawskich hotelach Bristol, Jan III Sobieski i Kyriad.Audio Show jest wystawą sprzętu audio-video oraz kina domowego, mającą w tym roku swoją czternastą edycję. Ze swoimi 3000 m(2) ekspozycji czy liczbą blisko 10 tysięcy zwiedzających jest trzecią co do wielkości imprezą tego typu w Europie.Audio Show to najnowsze produkty i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Na wystawie można zobaczyć wszystkie elementy wchodzące w skład domowych systemów audiowizualnych, tj. odtwarzacze CD i DVD, wzmacniacze, kolumny głośnikowe, projektory, telewizory i ekrany plazmowe.Ideą jaka przyświeca organizacji imprezy jest umożliwienie wszystkim zwiedzającym osobistego zapoznania się z możliwościami prezentowanych urządzeń. Z tego względu wystawa, podobnie jak inne tego typu imprezy odbywające się na całym świecie, nie odbywa się w zatłoczonym i głośnym centrum targowym, lecz w luksusowych warszawskich hotelach Bristol, Kyriad i Jan III Sobieski.Bilety na Audio Show 2010 można nabyć w dniu imprezy przed wejściem do każdego z hoteli w cenie: 25 zł (jeden dzień) oraz 35 zł (pakiet dwudniowy). W cenę biletu wliczony jest drukowany przewodnik. Wystawa otwarta będzie w sobotę (06.11.2010) w godz. 10.00 – 20.00, a w niedzielę (07.11.2010) w godz. 10.00 – 18.00.www.audioshow.com.pl