Od roku 1970 do obecnie bieżącego minęło czterdzieści siedem lat. Aż tyle było potrzeba, aby na naszym rynku na stałe zagościły produkty Canare. Jednak czas poświęcony rozwojowi pomysłów w tej fabryce nie poszedł na marne i w nasze ręce trafiły produkty przemyślane, dobrze wykonane, a przy tym z powodzeniem wykorzystujące możliwości płynące z prostych zasad fizyki, dzięki czemu możemy bez obaw o zakłócenia elektromagnetyczne stosować nasze ulubione mikrofony, a sygnał z nich uzyskiwany przekazyw

Myśląc o nagłośnieniu, najczęściej skupiamy się na trzech podstawowych kwestiach. Wybieramy konsoletę, następnie dobieramy mikrofony, a na końcu ustalamy zestaw głośnikowy, na który całość działań scenicznych lub studyjnych będzie transmitowana. Jednak to, co odróżnia firmy profesjonalne od tych, które profesjonalnymi jedynie same się zwykły nazywać, szczególnie w internetowych ogłoszeniach, to stosowanie wysokiej jakości komponentów dodatkowych. Niewielu o nich dyskutuje, mimo że mają szczególny wpływ na prawidłowo przeprowadzoną realizację. Mowa oczywiście o kablach, zarówno mikrofonowych, jak i łączących poszczególne urządzenia na dalszych etapach przetwarzania toru audio.  Canare to firma rodem z Japonii, która posiada rzeszę bardzo popularnych konkurentów. Pomimo obecności na rynku już od 1970 roku, marka nie zdążyła jeszcze zyskać uznania polskich firm. Było to związane z polityką azjatyckiej firmy, która dopiero w roku 2016 otworzyła europejski oddział w Dusseldorfie, dzięki czemu nasz rynek został zasilony sprawniejszą dystrybucją i obsługą klientów. Z ciekawością sam podszedłem do testów kabli tego producenta, ponieważ wcześniej nie wychodziłem poza obręb trzech najbardziej popularnych marek produkujących przewody audio. Czy za sprawą dystrubutora, firmy ProAUDIO-AVT, będziemy mogli jako ludzie związani z branżą koncertową cieszyć się wysokiej jakości produktami oferowanymi w przystępnej cenie? Zobaczymy. Pełna oferta obejmuje wszelkiego rodzaju kable audio, a także kable do zastosowań wizyjnych oraz kable do kamer. Uzupełnieniem są złącza BNC, SMPTE oraz patchpanele wizyjne WECO.W niniejszym teście przedstawię cztery rodzaje kabli do użytku typowo dźwiękowego, które w pewnym sensie pokrywają całe zapotrzebowanie na przesył sygnałów w obrębie scenicznym i instalacyjnym. Brak w tym zestawieniu jedynie kabli wieloparowych, jednak również i one znajdują się w ofercie producenta z wyspy Honsiu.