Rozpoczął się pierwszy etap jednego z najbardziej innowacyjnych, ogólnopolskich projektów społeczno – muzycznych COKE LIVE FRESH NOISE. Program opracowano z myślą o młodych, zafascynowanych tworzeniem muzyki ludziach, którzy marzą o profesjonalnym doskonaleniu swoich umiejętności.

Rozpoczął się pierwszy etap jednego z najbardziej innowacyjnych, ogólnopolskich projektów społeczno – muzycznych COKE LIVE FRESH NOISE. Program opracowano z myślą o młodych, zafascynowanych tworzeniem muzyki ludziach, którzy marzą o profesjonalnym doskonaleniu swoich umiejętności.Do 24 marca młodzi twórcy mogą zaprezentować efekty swojej artystycznej pracy zakładając profil na www.Coke.pl- To tylko początek zorganizowanej przez nas przygody z muzyką, kolejne etapy dostarczać będą uczestnikom programu coraz więcej emocji – mówi Mikolaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – Niektórzy będą mieli szansę „ćwiczyć warsztat” pod okiem najlepszych profesjonalistów z branży. Nie będę zdradzał wszystkich szczegółów, po prostu zapraszam na …radosną stroną muzyki – dodaje.Coke Live Fresh Noise składa się z trzech głównych etapów: prezentacje, warsztaty, koncerty klubowe. Cały Program zakończy się występem głównego zwycięzcy podczas sierpniowego festiwalu – Coke Live Festival.Szczegółu programu i bieżące relacje na www.coke.plPRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE PROJEKTU (WSPÓŁPRACA AGENCJI):Organizacja i produkcja: Alter Art.Platforma internetowa: K2 InternetWspółpraca media relations: Task Force ConsultingZakup mediów: StarcomKreacja: PublicisO FIRMIE: Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafe Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska – oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów.