Coca-Cola rusza z kolejnym innowacyjnym projektem o nazwie COKE LIVE FRESH NOISE. Projekt daje duże możliwości dla początkujących muzyków.

Coca-Cola rusza z kolejnym innowacyjnym projektem o nazwie COKE LIVE FRESH NOISE. Projekt daje duże możliwości dla początkujących muzyków.To pierwszy, prowadzony na taką skalę program społeczno-muzyczny, dający młodym muzykom szansę na rozwój ich umiejętności i współpracę z najlepszymi w branży fachowcami.Adresowany jest do wszystkich tych, którzy kochają muzykę, próbują swoich sił w warunkach „domowych”, a chcieliby móc tworzyć ją na bardziej profesjonalnym poziomie.Chcemy zainspirować młodych ludzi do rozwijania swych talentów. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – COKE LIVE FRESH NOISE może być początkiem prawdziwej muzycznej kariery lub po prostu zrealizowanym marzeniem – najważniejsze, żeby znaleźć się „po radosnej stronie życia”… – dodaje z uśmiechem Mikołaj Ciaś. – Projekt jest bowiem integralną częścią filozofii „WITAJ PO RADOSNEJ STRONIE ŻYCIA. COCA-COLA”. Program COKE LIVE FRESH NOISE podzielony jest na kilka etapów:I etap (marzec): Aktywacja na www.coke.plW tej fazie uczestnicy – osoby indywidualne i/lub zespoły – po zalogowaniu się (założeniu profilu) na platformie internetowej www.coke.pl, będą mogli przesyłać stworzone przez siebie utwory. Wszyscy biorący udział w projekcie będą mieli szansę porównania swojej twórczości z pracami pozostałych uczestników. II etap (kwiecień): WarsztatyW etapie tym zorganizowane zostaną warsztaty dla uczestników programu wyłonionych przez Akademię (specjalne jury projektu), którą utworzą muzycy: O.S.T.R, SMOLIK, Bartek Królik i Marek Piotrowski (twórcy sukcesu zespołu Sistars). Podczas czterech weekendowych spotkań z członkami Akademii (w Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Warszawie) uczestnicy będą zgłębiać tajniki wiedzy muzycznej i poznają „klimat” pracy w profesjonalnym studiu.III etap (maj): Klubowa trasa koncertowaTrzeci etap to trasa koncertowa, której gwiazdami będą wybrani przez internautów i Akademię uczestnicy warsztatów. Koncerty będą też okazją do wymiany doświadczeń, a przede wszystkim – świetnej zabawy! Koncerty odbędą się w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście, czyli w miastach, w których wcześniej zorganizowane będą warsztaty.Po zakończeniu trzech etapów wszyscy odwiedzający stronę www.coke.pl oraz członkowie Akademii wybiorą zwycięzcę programu. W nagrodę wystąpi on przed wielotysięczną publicznością podczas Coke Live Music Festival – festiwalu organizowanego przez Coca-Colę w Krakowie już po raz drugi.Rozwój projektu będzie można śledzić na stronie www.coke.pl, gdzie od 1 marca zamieszczane będą relacje z kolejnych faz projektu, a także wypowiedzi członków Akademii.Przygotowanie i prowadzenie projektu (współpraca agencji):Platforma internetowa: K2 InternetOrganizacja i produkcja: Alter ArtWspółpraca media relations: Task Force ConsultingZakup mediów: StarcomKreacja: PublicisO Firmie:Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafe Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska – oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów. Informacja prasowaWięcej informacji:Anna SolarekCoca-Cola Poland ServicesTel. (022) 579 68 87, Fax (022) 579 68 69E-mail: asolarek@eur.ko.comTask Force ConsultingTel./fax (022) 855 56 85Tel./fax (022) 855 56 97