Reżyser wyobraźni
Widownia zgromadzona przed koncertową sceną widzi pracujące w pocie czoła ekipy nagłośnieniowe, oświetleniowe, obsługujące multimedia, odpowiedzialne za scenografię, czasami ekipę telewizyjną. Jednak bardzo rzadko uwagę przykuwają radiowi technicy, którzy w fazie przygotowań wykonują nie mniejszą pracę niż na przykład ekipa telewizyjna w czasie przerw koncertu. Wbiegając tylko w stosownych momentach, bardzo szybko na scenę dokonują koniecznych zmian i znikają. Na ich czele zawsze stoi odpowiedzialny za całość nagrania albo transmisji reżyser dźwięku mający za zadanie przenieść na widownię słuchacza radiowego nie mogącego śledzić wydarzeń na scenie inaczej niż za pomocą słuchu. Jedną z najbardziej doświadczonych osób, spędzających wciąż niezliczone ilości godzin w radiowych wozach transmisyjnych i reżyserkach studiów nagrań, jest Ewa Guziołek-Tubelewicz, z którą udało nam się spotkać i porozmawiać w trakcie dziesiątej już edycji festiwalu Misteria Paschalia.