Expo Milano 2015 to wydarzenie, które stanowi globalną platformę prezentacji najlepszych technologii dla ponad stu czterdziestu krajów. Wystawa potrwa do 31 października w Mediolanie.  Prezentowane technologie mają przyczyniać się do rozwiązania problemu dostępu do zdrowego jedzenia przy jednoczesnym poszanowaniu planety. Do końca trwania wystawy oczekuje się ponad dwudziestu milionów odwiedzających Expo. Powierzchnia wystawiennicza wynosi  1,1 mln mkw.Jednym z krajów biorących udział w wystawie jest Kazachstan, który będzie gospodarzem wystawy w 2017 roku.

Na Expo Milano Kazachstan prezentuje swoje zasoby rolne na powierzchni wystawienniczej 2396 mkw. Określając siebie jako „kraj możliwości”, organizatorzy wystawy Kazachstanu chcieli przedstawić się głośno i wyraźnie. Zainstalowano więc system interkomowy Green-GO, aby upewnić się, że wszystkie komunikaty za kulisami będą odpowiedniej jakości.Dźwięk i multimedia obsługiwane były przez firmę Blue Noise z Hamburga. Green-GO MCR12 19″ RackStation połączono z ośmioma wielokanałowymi beltpackami Green-GO GBP2B w celu połączenia reżyserki z kulisami oraz sceną na zewnątrz.

Hendrik Rogel, kierownik Blue Noise, tłumaczył: „To pozwoliło nam zainstalować interkom w tej samej strukturze co sieć DANTE, która jest prowadzona połączeniem światłowodowym na terenie całego pawilonu. Gdyby celem było tylko połączenie komunikacyjne, wystarczyłaby instalacja w oparciu o prosty party line. Jednak korzystanie z istniejącej sieci światłowodowej przyniosło nam wiele korzyści: lepszą cyfrową jakość dźwięku, bezpośrednią komunikację z dowolnym użytkownikiem lub grupą, uniknięcie pętli mas, nie wspominając o oszczędności pieniędzy i czasu wynikających z braku potrzeby instalacji dodatkowej sieci i okablowania”. Elastyczny Green-GO oferuje wszystkie funkcje, jakich można oczekiwać od systemu interkomowego, ale bez konieczności inwestowania w drogie matryce zarządzające – Green-GO zasilane poprzez PoE jest w stanie działać w ramach istniejącej sieci (jeśli dodać do tego możliwość połączenia do trzech tysięcy użytkowników system, Green-GO jest bezkonkurencyjny). Hendrik dodał na koniec: „Próbowałem Green-GO na kilku wystawach i pokazach. Byłem więc bardzo podekscytowany, mogąc zobaczyć go w akcji po raz pierwszy w pawilonie Kazachstanu. Green-Go udostępnił zupełnie nowy sposób komunikacji – a wszystko w ramach standardowej sieci w bardzo atrakcyjnej cenie”.

Tagi:

greengo