System główny pracujący na potrzeby koncertu został skonfigurowany w postaci dwóch gron złożonych z sześciu kolumn d&b audiotechnik serii Q na stronę.

 Telewizyjne produkcje koncertowe cechują się coraz bardziej zaawansowanymi środkami technicznymi. Rynkowe nowości – lampy, systemy multimedialne czy zaawansowane rozwiązania związane z systemami nagłośnieniowymi – w pierwszej kolejności trafiają właśnie do studiów telewizyjnych. Na kształt realizowanych przedsięwzięć znaczący wpływ mają również designerzy i pokaźne budżety realizowanych imprez. Z końcem 2014 w Teatrze Dramatycznym w Warszawie zorganizowano koncert poświęcony twórczości Grzegorza Ciechowskiego. Była to produkcja na wskroś nowoczesna i w całości spełniająca wymagania współczesnego koncertu telewizyjnego.  Na koncert zorganizowany w warszawskim Teatrze Dramatycznym złożyło się czternaście utworów Grzegorza Ciechowskiego prezentujących jego dorobek z różnych okresów twórczości. Wśród wykonanych utworów znalazły się kompozycje pt. „Tak, tak”, „Nie pytaj o Polskę”, „Biała Flaga” czy „Mamona”. Wśród wykonawców, którzy przyjęli zaproszenie organizatorów koncertu, znaleźli się: Kayah, Kasia Nowsowska, Marek Dyjak, Piotr Cugowski oraz Tymon Tymański. Artystom towarzyszyły połączone siły Orkiestry Polskiego Radia oraz Orkiestry Adama Sztaby pod batutą Adama Sztaby.Całe przedsięwzięcie już zostało wyemitowane na antenie TVP2, a w pierwszej połowie 2015 roku ukaże się wydawnictwo zawierające specjalnie zmiksowaną i zmontowaną wersję koncertu.  Przygotowaniem projektu oświetlenia na potrzeby omawianej produkcji zajął się Adam Tyszka, a cały sprzęt oświetleniowy został dostarczony przez firmę TSE. Trzeba przyznać, że zaproponowana przez Adama Tyszkę koncepcja oświetlenia była imponująca. Ze względu na fakt, że do udziału w koncercie zaproszony został bardzo rozbudowany – szczególnie jak na warunki sceny Teatru Dramatycznego – zespół wykonawczy, obejmujący orkiestrę, zespół, chór, wokalistów oraz instrumentalistów-solistów, musiało się to przełożyć na koncepcję świecenia oraz przygotowywanego projektu. Z uwagi na akompaniującą orkiestrę oraz występujących przed nią solistów oświetlenie frontowe dla wokalistów znajdujących się z przodu było realizowane z pomocą trzech followspotów Robert Juliat Cyrano; o ekspozycję orkiestry oraz muzyków solowych towarzyszących niektórych wykonaniom zadbały oprawy Clay Paky Alpha Profile 1500, zainstalowane na przedniej kresce, znajdującej się nad pierwszymi rzędami publiczności oraz nad sceną przed orkiestrą. Do oświetlenia publiczności wykorzystano oprawy Robe Robin 600 LEDWash zainstalowane na frontowej kresce (w całej realizacji użyto łącznie dwudziestu jeden takich opraw). Na stosunkowo niewielkiej scenie Teatru Dramatycznego projektant zaplanował potężną liczbę świateł. Bardzo efektownie wyglądały pracujące w trybie shaper mode oprawy Clay Paky A.leda B-Eye K20, zainstalowane nad sceną i na stojących wzdłuż dwóch boków sceny słupach, dając efekt głębi. Oprócz opraw A.leda B-Eye na słupach zainstalowano również lampy Clay Paky Sharpy (w całym projekcie dwadzieścia cztery sztuki) oraz Sunstrip, których łącznie pracowało sto czterdzieści. Cały system oświetleniowy był sterowany przy pomocy dwóch konsolet MA Lighting grandMA 2 Full Size, za którymi zasiedli Sebastian Pachciarek i Paweł Niemyjski. W sumie wykorzystano szesnaście linii DMX. Na scenie ustawiono także dwie wytwornice mgły MDG Atmosphere.Uzupełnieniem zestawu urządzeń oświetleniowych była bardzo rozbudowana projekcja. Na scenie zainstalowano jedenaście ekranów. Największym z nich był ekran zlokalizowany za orkiestrą w centralnej części sceny. Do wyświecenia projekcji na nim wykorzystano projektor Barco HDX-W20. Takie same modele projektorów świeciły na ekrany frontowe. Do emisji na ekrany boczne wykorzystano osiem sztuk Barco RLM-W8.Ze względu na fakt, że w Teatrze Dramatycznym znajduje się sporo sztankiet teatralnych, nie było problemu z podwieszeniem poszczególnych opraw oświetleniowych, obyło się więc bez dowieszania dodatkowego riggingu. Jednymi konstrukcjami dostarczonymi na potrzeby produkcji przez TSE były słupy Prolyte.  Nagłośnienie na potrzeby omawianej produkcji dostarczyła firma GMB pro sound, a projektem systemu PA pracującego w Teatrze Dramatycznym oraz realizacją dźwięku dla zgromadzonej tam licznej widowni zajął się Janusz Klimowicz. System główny pracujący na potrzeby koncertu został skonfigurowany w postaci dwóch gron złożonych z sześciu kolumn d&b audiotechnik serii Q na stronę. Zostały one zainstalowane na wysokości 4 m od powierzchni sceny. Najniższe częstotliwości obsługiwały subbasy d&b audiotechnik Q-Sub, ustawione w kardioidach zlokalizowanych po obu stronach sceny. Obszar zlokalizowany najbliżej sceny był obsługiwany z pomocą czterech kolumn d&b audiotechnik Q7, ustawionych na scenie wzdłuż jej krawędzi. Ze względu na możliwą wielkość, a także miejsce, gdzie zostały zawieszone i sposób ustawienia poszczególnych elementów w gronie, konieczne było dogłośnienie najwyższego balkonu, gdzie nie udało się sięgnąć z pomocą gron LR. Do tego celu użyto dwóch głośników d&b audiotechnik MAX.Ze względu na bardzo rozbudowany skład wykonawczy koncert był realizowany na dwóch mikserach Soundcraft Vi6. System monitorowy opierał się na zestawach dousznych, systemie Aviom oraz monitorach podłogowych d&b audiotechnik, których używali wokaliści. Używany w trakcie koncertu bezprzewodowy system mikrofonowy to Shure UHF-R. Zdjęcia: Sebastian Pachciarek GMB pro sound  www.gmbprosound.com TSE www.tse.com.pl