Teraz charakterystyczne brzmienie Harrison, znane z flagowej konsolety nagraniowej 32Classic, możesz mieć w swoim studiu dzięki nowemu channel stripowi 32Classic MS. To konstrukcja oparta na kultowej konsolecie, zamknięta w formacie rack 19″, oferująca hybrydowy workflow oraz zintegrowaną szynę miksującą stereo do sumowania wielu jednostek. Oryginalna konsoleta 32Classic była wykorzystywana przez takich artystów jak Michael Jackson, Fleetwood Mac, Led Zeppelin i wielu innych przy tworzeniu jednych z najbardziej cenionych i ponadczasowych utworów muzycznych w historii. Po raz pierwszy ten niepowtarzalny dźwięk jest dostępny w formacie rack 19″, wzbogacony o unikalne i innowacyjne funkcje, które usprawnią Twoją pracę.

Wszechstronna sekcja wejściowa:
32Classic MS posiada wszechstronną sekcję wejściową, wyposażoną w dedykowane wejścia mikrofonowe i liniowe XLR na tylnym panelu. Dla dodatkowej wygody oferuje również wejście na panelu przednim z możliwością wyboru opcji Instrument/Hi-Z i Mic. Wejście mikrofonowe jest wyposażone w niezbędne narzędzia, takie jak zasilanie phantom 48 V, pad -20 dB, odwracanie polaryzacji i trójkolorowy miernik LED. Zarówno wejścia mikrofonowe, jak i liniowe posiadają niezależne kontrolery wzmocnienia, zapewniając precyzyjną regulację i doskonałą wydajność dla obu wejść. Niezależnie od tego, czy nagrywasz, produkujesz, czy miksujesz, 32Classic MS ma wszystko to, czego potrzebujesz podczas pracy.

Preampy Harrison – legendarne brzmienie:
Cechą charakterystyczną klasycznych nagrań Harrisona jest wysokowydajny przedwzmacniacz mikrofonowy ze sprzężeniem transformatorowym. Zgodnie ze swoim pierwowzorem, przedwzmacniacz mikrofonowy 32Classic MS oferuje 70 dB wzmocnienia i ciepłe, bogate brzmienie, z którego słynie Harrison. Dzięki transformatorowi Jensen JT-MB-CPCA można spodziewać się pełnego dołu, otwartej średnicy i super gładkich, naturalnych wysokich tonów. Delikatne wycofanie transformatora na każdym końcu spektrum częstotliwości i delikatne przesunięcie fazowe tworzy niezwykle słodkie i muzyczne brzmienie, dzięki czemu idealnie nadaje się do każdego źródła dźwięku.

Charakterystyczne filtry LP/HP:
Podobnie jak w oryginalnym 3232 i najnowszej konsolecie 32Classic, filtry dolno- i górnoprzepustowe 32Classic MS oferują nachylenie 12 dB/oktawę. Filtr górnoprzepustowy, o zakresie od 25 Hz do 3,1 kHz, zawiera charakterystyczny szczyt rezonansowy 3 dB, podczas gdy filtr dolnoprzepustowy obejmuje zakres od 160 Hz do 20 kHz – idealny do eliminacji dudnienia lub wygładzania wysokich częstotliwości. Prawdziwa magia Harrisona zaczyna się, gdy jest używany w połączeniu z sekcją EQ, aby podrasować niskie tony i otworzyć górne pasmo, bez nieprzyjemnego brzmienia.

32Classic EQ:
32Classic MS po raz pierwszy oferuje kultowy 4-pasmowy korektor parametryczny z konsoli 32Classic w formacie rack 19”. Pierwotnie stworzony w latach 70-tych – epoce, w której już sygnał wejściowy musiał brzmieć doskonale – jego pasma częstotliwości i proporcjonalna konstrukcja Q zostały starannie opracowane, aby zaoferować zarówno szerokie, muzyczne jak i precyzyjne filtry, żeby uzyskać to, co najlepsze z dowolnego źródła. Zaufali mu legendarni inżynierowie, tacy jak Bruce Swedien i Roger Nichols, ze względu na swoje możliwości. Obecny w renomowanych studiach, takich jak The Village i Westlake Studios w Los Angeles oraz LSI Studios w Nashville ze względu na swoją elastyczność.

Zintegrowana funkcja mixbus i hybrydowy workflow
Zbuduj swój system nagrywania i miksowania Harrison kanał po kanale dzięki zintegrowanemu mixbusowi 32Classic MS. Zaprojektowany w celu usprawnienia przepływu pracy i zwiększenia możliwości nagrywania i miksowania, mixbus umożliwia kaskadowanie wyjść z wielu jednostek za pomocą złączy „sumujących” na tylnym panelu oraz kabli połączeniowych. Sygnały można symetryzować za pomocą kontrolera Fader i panoramować na wyjściach stereo. Można też włączyć funkcję 0 dB Fader Bypass i nagrywać z jednolitym wzmocnieniem. Idealny do hybrydowego studia, mobilnych zestawów czy systemów nagrywania, zintegrowany mixbus 32Classic MS zapewnia kultowe brzmienie Harrisona z wyjątkową elastycznością.

Punkt insertowy:
32Classic MS zawiera symetryczny Insert Point (znajdujący się za sekcją przedwzmacniacza mikrofonowego i filtrów) do podłączenia zewnętrznych procesorów dynamiki, np kompresorów, w tor audio.

Kanał wyjściowy:
32Classic MS posiada wyjścia bezpośrednie przed i po tłumiku dla lepszej kontroli nasycenia sygnału podczas nagrywania.

 32Classic MS sidecar:
Usprawnij swój proces miksowania czy nagrywania, łącząc wiele kanałów 32Classic MS używając ich równolegle z podstawowym setupem. Ten zabieg idealnie sprawdzi się dla grup perkusji lub instrumentów. Doda kultowe brzmienie Harrison, zapewniając ciepło, głębię i elastyczność w każdej sesji nagraniowej lub mikserskiej.

Kluczowe cechy:

Elastyczna sekcja wejściowa

  • Dedykowane wejścia mikrofonowe i liniowe XLR na tylnym panelu.
  • Możliwość wyboru wejścia Instrument/Hi-Z i Mic combo XLR na panelu przednim.

Transformatorowy przedwzmacniacz

  • Przedwzmacniacz mikrofonowy wykorzystuje legendarny transformator Jensen JT-MB-CPCA.

Korektor 32Classic

  • 4-pasmowy korektor parametryczny Harrison z proporcjonalnym Q z konsoli 32Classic.
  • Legendarne filtry dolno- i górnoprzepustowe Harrison.

Sekcja miksera

  • Unikalna sekcja miksera, która pozwala sygnałowi wejściowemu zasilać stereofoniczną szynę miksującą z panoramowaniem. Symetryczna szyna miksująca może być połączona kaskadowo z wieloma jednostkami 32Channel Strip MS.

Insert point

  • Każda jednostka 32Classic MS zawiera symetryczny Insert Point.