W dniach 2-5 lipca na gdyńskim lotnisku Babie Doły, odbyło się czterodniowe święto muzyki – Heineken Open’er Festival 2009. Długa lista pierwszoligowych wykonawców oraz wyjątkowa atmosfera, to znak rozpoznawczy każdej edycji Open’era. Frekwencja jak co roku była ogromna, aż 60 000 uczestników!

W dniach 2-5 lipca na gdyńskim lotnisku Babie Doły, odbyło się czterodniowe święto muzyki – Heineken Open’er Festival 2009.Długa lista pierwszoligowych wykonawców oraz wyjątkowa atmosfera, to znak rozpoznawczy każdej edycji Open’era. Frekwencja jak co roku była ogromna, aż 60 000 uczestników!Wśród firm realizatorskich były takie firmy jak:Transcolor – oświetlenie:Open'er Festival 2009 – World StageSprzęt Transcolor: 26 x Vari*Lit Vl 2000 Spot, 28 x Vari*Lite Vl 500, 6 x Vari*Lite Vl 1000 AS, 16 x Molefay 4DWE, 2 x RJ Cyrano, 2 x MDG Atmosphere, 2 x MDG Max 3000Hog III operator: Sławek PytkaSzef ekipy Transcolor: Jarek WasążnikOpen'er Festival 2009 – Main StageSprzęt Transcolor: 40 x Vari*Lite Vl 2500 Spot, 30 x Vari*Lite Vl 2000 Wash, 20 x Vari*Lite Vl 3500 Wash, 7 x Vari*Lite Vl 3000 Wash, 76 x Vari*Lite Vl 500 D, 39 x Atomic 3000 + CC, 30 x Molefay 4 DWE, 4 x RJ Cyrano, 240 x Par 64, 1 x Grand MA full size, 1 x Hog III x 1, 4 x MDG Max 3000, 2 x MDG AtmosphereHog III operator: Jacek “Jaca” ChojczakGrand MA operator: Marcin “Ymre” KozyraPre-programing: Marcin Michna, Michał “Puchacz” ParzychSzef ekipy Transcolor: Szymon KosickiŚwiatło: Transcolor Lucjan SiwczykTRIAS wspomagał organizatorów od strony multimedialnej. Realizował także oświetlenie w namiotach promocyjnych. Do uzyskania tak widowiskowych efektów użyto:Multimedia:• Cała gama projektorów multimedialnych: Christie 6K, 12K HD, 16K, Barco R20, Christie 30K HD• Ekrany projekcyjne o różnych wymiarach• Ściany diodowe: MorisLED (50m2), Lighthouse (72m2)• Podłoga diodowa MorisLED• Miksery: Edirol, Folsom Screen Pro, Folsom Screen Shaper, Folsom Image Pro (HD), ANALOGWAY Diventix• Plazmy bezszwowe• Monitory plazmowe oraz komputery MAC i PCŚwiatło:• Głowy ruchome: MAC 300 Wash, MAC 700 Spot• Reflektory studyjne: ETC Profile Source Four, Fresnel 5KW• Eurolite Par 56, Par 64• listwy ledowe, UV Guny, maszyny do dymu typu HAZERRealizacja odbyła się za pomocą kontrolera oświetlenia grandMA. Operatorem był: Robert Kozieł.Długą listę sprzętu zamyka TRIAS Mobil. Na wysuwanym ekranie diodowym o powierzchni blisko 50m2, prezentowane były informacje o festiwalu oraz realizacja video z poszczególnych scen. Prócz firmy Trias przy produkcji Festiwalu pracowały m.in. firmy:Quattro – konstrukcje sceniczne.GMB pro sound – nagłośnienie.źródło: www.muzyka-tech.pl