Audiostacja, jeden z czołowych dostawców sprzętu pro-audio oraz instrumentów muzycznych, w tym roku obchodzi dziesięciolecie swojego istnienia.

 Audiostacja, jeden z czołowych dostawców sprzętu pro-audio oraz instrumentów muzycznych, w tym roku obchodzi dziesięciolecie swojego istnienia.  W ciągu dekady firma osiągnęła znaczącą pozycję rynkową oraz stworzyła mocną sieć powiązań partnerskich w całym kraju. Ma bardzo szerokie portfolio produktów wraz z wiodącą na rynku, bogatą i kompleksową ofertą sprzętu do home recordingu. Audiostacja to nie tylko dostawca wysokiej klasy sprzętu, ale też przede wszystkim zgrany zespół osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wielu warsztatów i szkoleń organizowanych dla klientów.  Rok temu, a dokładnie dziesięć miesięcy przed datą jubileuszu, Audiostacja ogłosiła jubileuszowy konkurs Audiostacja TOP TEN, który do samego końca cieszył się niezwykłą popularnością ze względu na atrakcyjne nagrody (sprzęt pro-audio), które co miesiąc trafiały do autora najlepszego hasła reklamowego. Największe emocje wzbudzał jednak samochód osobowy – nagroda finałowa przeznaczona dla autora najlepszego hasła reklamowego dla Audiostacji.  To jednak nie koniec jubileuszowych aktywności dystrybutora. Otóż, potwierdzeniem dalszych zmian jest lifting znaku firmowego, którego zrozumiała i nowoczesna forma nawiązuje do podstawowych AUDIO-wartości firmy, którymi są ambicja, uczciwość, dynamizm, innowacja oraz otwartość.  I jak zapowiada firma, dziesięć lat to dopiero początek… Więcej zdjęć w GALERII