Master-Ton powiększył swoje zasoby sprzętowe o nową konsoletę marki Midas. Wybór padł na model HD96-24 Heritage-D, który stanowi naturalny krok rozwoju firmy Łukasza Lisa, gdzie od 10 lat z powodzeniem są używane miksery brytyjskiego producenta z serii PRO.

-Nie musiałem długo przekonywać się do wyboru HD96-24. Znałem i ceniłem rozwiązania proponowane przez firmę Midas. Wiedziałem, że mogę się spodziewać wyjątkowej jakości brzmienia, dzięki któremu każdą realizowaną imprezę możemy wznieść na wyższy poziom. Bardzo ważna dla mnie była też ilość obsługiwanych kanałów – HD może przetwarzać nawet 144 wejść i łącznie 123 wyjścia, co oferuje niesamowity komfort pracy chociażby w przypadku bardzo rozbudowanych scen festiwalowych. Zaskoczył mnie jednak potencjał drzemiący w procesorze konsolety i jej oprogramowaniu. Szybkość działania, możliwości konfiguracji przestrzeni do miksowania czy chociażby nowatorski sposób zarządzania kanałami w postaci edytora Manchino – to zalety, dzięki którym ta konsoleta przewyższa inne urządzenia w tej klasie. Przy każdej kolejnej imprezie Midas HD zachwyca mnie coraz bardziej – komentuje swój zakup Łukasz Lis, właściciel firmy Master-Ton.

W kontekście zalet, ze swojej strony możemy jeszcze wspomnieć o obecności świetnego ekranu dotykowego w rozmiarze 21 cali o wysokim kontraście pracującego w trybie multi-touch czy o zarządzaniu systemem w chmurze umożliwiającym zapisywanie scen i presetów. Co więcej, otwarta architektura systemu sprawia, że możemy oczekiwać kolejnych aktualizacji firmware, co umożliwia wprowadzanie kolejnych funkcji do zakupionego już miksera.

Na przełomie maja i czerwca firma Master-Ton obsługiwała technikę sceniczną na Festiwalu Filmowym im. Krzysztofa Komedy realizując na konsolecie Midas HD96-24 koncert m.in. Chopin University Big Band „Cinema Boogie” pod dyr. Piotra Kostrzewy z udziałem Doroty Miśkiewicz, Danieli Berezy i Łukasza Lipskiego.