Na początku czerwca na polskim rynku gier komputerowych pojawiła się trzecia część kultowej gry The Sims. Przez cały premierowy weekend w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia otwarte było miasteczko simowe, które ARAM pomógł wyposażyć w szereg urządzeń multimedialnych.

Na początku czerwca na polskim rynku gier komputerowych pojawiła się trzecia część kultowej gry The Sims. Przez cały premierowy weekend w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia otwarte było miasteczko simowe, które ARAM pomógł wyposażyć w szereg urządzeń multimedialnych. Wszyscy odwiedzający mogli wziąć udział w licznych konkursach i oczywiście zagrać w trzecią odsłonę The Sims. 6 czerwca gościem specjalnym miasteczka simowego, była Agnieszka Chylińska – jedna z największych fanek tej gry. Po efektownym pojawieniu się w centrum handlowym gdzie czekał na nią tłum fanów Agnieszka, na specjalnie przygotowanej scenie, zaprezentowała trzecią odsłonę wirtualnej symulacji życia. Efekty jej dotychczasowej zabawy z trzecią częścią gry były widoczne dla tłumnie zgromadzonych osób dzięki połączonemu systemowi ekranów plazmowych ustawionych na terenie całego miasteczka. Dodatkowo dwóch operatorów z kamerami rejestrowało wszystkie te atrakcje przekazując na żywo materiał także za pośrednictwem sieci ekranów. Nad wszystkim panował realizator video, którego zadaniem było efektywne zarządzanie i dystrybuowanie odpowiedniego obrazu na wyselekcjonowane ekrany plazmowe. Pomimo dość prostego schematu realizacji reżyserka video wymagała zastosowania między innymi dwóch procesorów FOLSOM które umożliwiły synchronizację systemów komputerowych Macintosh i Windows, odpowiednie wyskalowanie obrazu i możliwość zastosowania tzw. miękkich przejść.www.aram.pl