Do zapoczątkowanej przez konsolę PRO6 serii Midas PRO dołączyły dwa nowe modele cyfrowych konsolet: mniejszy PRO3 i większy PRO9.

Do zapoczątkowanej przez konsolę PRO6 serii Midas PRO dołączyły dwa nowe modelecyfrowych konsolet: mniejszy PRO3 i większy PRO9. PRO3 dziedziczy oczywiście „legendarne brzmienie Midasa”, a także ten sam wybór efektów i przetwarzania dynamiki co uznane już PRO6 i XL8, ale wszystko to mieści się w kompaktowej formie i ma bardziej przystępną cenę, dzięki czemu również instytucje o skromniejszym budżecie będą mogły skorzystać z cyfrowych rozwiązań Midasa. PRO3 oferuje 48 kanałów wejściowych i 27 szyn wyjściowych, a także szesnaście wyjść group/AUX, osiem wyjść matrycowych i osiem powrotów. W konsolecie zastosowano znane i lubiane grupy VCA (w liczbie dziesięciu) i POPulation (sześć), które pozwalają na bardziej intuicyjną nawigację wśród kanałów. Ponadto konsolę wyposażono m.in. w sześć procesorów efektów stereo i możliwość zapięcia do 28 korektorów graficznych. Rackiem scenicznym dla PRO3 jest również nowa jednostka, DL251. Oferuje ona dość dużą liczbę 48 wejść i 16 wyjść (wyłącznie analogowych), ale nie pozwala użytkownikowi na zmianę tej konfiguracji, tak jak np. zastosowany w PRO6 rack DL351. Do konsolety dołączana jest także cyfrowa „pyta” (Cat5, po 192 kanały w dwóch kierunkach).PRO9 jest obecnie największą konsoletą w serii PRO. Oferuje 80 kanałów wejściowych i 35 szyn wyjściowych, a także szesnaście wyjść group/AUX, szesnaście wyjść matrycowych i osiem powrotów. Liczba grup VCA i POPulation jest taka sama jak w całej serii, czyli odpowiednio dziesięć i sześć. Wybór efektów, korekcji i przetwarzania dynamiki jest taki sam jak w konsolecie PRO6. System PRO9 wyposażono w dwie jednostki rackowe: oferujący do 24 wejść i wyjść DL451 oraz oferujący do 64 wejść i wyjść DL351. Kombinacja wejść i wyjść (zarówno analogowych, jak i cyfrowych) dla obu racków może być w pełni konfigurowana przez użytkownika poprzez użycie odpowiednich kart.www.midasconsoles.com

Tagi:

midas