Firma Arcade Audio poinformowała o nowych produktach ART w swojej ofercie: mikserach MX255 i MX622 oraz przedwzmacniacze Digital MPA II.

Firma Arcade Audio poinformowała o nowych produktach ART w swojej ofercie: mikserach MX255 i MX622 oraz przedwzmacniacze Digital MPA II.ART MX225 to rozszerzona wersja miksera strefowego 405. Mikser posiada dwa wejścia stereofoniczne, oraz pięć wyjść stereo z regulacją wzmocnienia obu wejść. Każde wyjście może pracować w trybie mono.Urządzenie dedykowane jest do zdalnego sterowania głośnością systemami PA.MX622 to elastyczny mikser, łączący trzy wejścia symetryczne liniowo – mikrofonowe i trzy wejścia stereofoniczne w jeden stereofoniczny miks. Podstawowe cechy to zewnętrzna pętla efektów (wysyłka mono, powrót stereo), niezależne wyjście Record, stereofoniczne wyjście symetryczne TRS 1/4″ i dwuzakresowy korektor. Wewnętrzny zasilacz i format rackowy 1U, pozwala na łatwą instalację oraz niezawodną i długą pracę. Nowe ART Digital MPA II dostarczają tych samych świetnych parametrów co ProMPA II z dodatkiem wszechstronnych wyjść cyfrowych. Podobnie jak ProMPA-II, każdy obwód wejściowy mikrofonu, z przełączanym zasilaniem Phantom +48V, cechuje zmienna impedancja wejścia, która może radykalnie zmieniać całkowite brzmienie w każdym dobrym mikrofonie dynamicznym lub wstęgowym. Digital MPA II może być skonfigurowany do pracy podwójnej monofonicznej lub stereofonicznej.Digital MPA II może pracować zarówno z niskim jak i wysokim napięciem żarzenia, na dwóch ręcznie dobieranych lampach 12AX7, co daje możliwość uzyskania zróżnicowanego brzmienia przedwzmacniacza. Duży podświetlany diodą VU meter, pokazuje poziom wyjściowy, a wielokolorowa linijka LED z poziomem średnim i szczytowym (peak hold) pokazuje wzmocnienie lampy oraz poziom sygnału wyjść cyfrowych.Dodatkowo Digital MPA II posiada wysokiej jakości przetwornik analogowo cyfrowy, umożliwiając połączenie w standardzie S/PDIF, ADAT, lub AES/EBU. Obrotowy przełącznik na przednim panelu umożliwia wybranie formatu i częstotliwości próbkowania w przedziale 44,1 do 196 kHz i 16 bitowym ditheringiem. Dostępny jest również przełącznik standardu wyjść optycznych ADAT – S/PDIF oraz dwa złącza wordclock, umożliwiające podłączenie urządzeń w pętli wordclock.Zabudowany w standardowej obudowie formatu Rack 19″ o wysokości 2U z przednim panelem z anodowanego aluminium, wycinanym przez maszyny CNC Digital MPA II zaprojektowany jest do zagwarantowania niezawodnej pracy przez lata w studio lub na scenie.www.arcadeaudio.plwww.artproaudio.com