Dystrybutor marki Martin – Stage Source – w zeszłym miesiącu udostępnił możliwość sprawdzenia urządzeń w wewnętrznym systemie duńskiego producenta.
Każdy zainteresowany zakupem oświetlenia ma możliwość (po przesłaniu numeru seryjnego danego produktu) zweryfikowania skąd pochodzi urządzenie, oraz czy i jak długo pozostaje ono na gwarancji. Dzięki temu klienci będą mieli pewność, że dokonują bezpiecznego zakupu, na jasnych zasadach i nie zostaną wprowadzeni w błąd.
Jak mówi Tomasz Rowicki, wiceprezes zarządu Stage Source: – Zależy nam na naszych klientach oraz na wszystkich posiadaczach produktów Martin. Chcemy uniknąć sytuacji, w której dostajemy do serwisowania urządzenia będące po okresie gwarancji i klienci są zobligowani do ponoszenia nieplanowanych opłat za naprawę. Działamy w myśl zasady, by przede wszystkim w pierwszej kolejności zawsze służyć pomocą klientom i właścicielom dystrybuowanych przez nas urządzeń.
Akcja nie ma limitu czasowego. Zapytania można wysyłać na adres info@stagesource.pl