Na rynku pojawiła się nowa konsoleta firmy Solid State Logic będąca mniejszą wersją SSL Live L500. Z chwilą premiery modelu L300, która odbyła się w listopadzie, firma Solid State Logic ma w swojej ofercie dwie konsolety sceniczne. Obydwie mają ten sam silnik audio, te same algorytmy przetwarzania sygnału, lecz L300 jest mniejsza i przeznaczona do realizowania mniejszych koncertów, w przeciwieństwie do L500.

L300 do zaoferowania ma szesnaście analogowych wejść i wyjść mikrofonowo-liniowych, cztery pary cyfrowych złączy AES/EBU (dwa in/dwa out), osiem portów MADI (4/4), czterdzieści efektów wraz z czterdziestoma ośmioma slotami na nie, pętlę efektów MADI, matrycę routingu (32/36), dwadzieścia cztery tłumiki plus dwa główne i maksymalną liczbę wejść oraz wyjść wynoszącą tysiąc sto trzydzieści sześć (538/538). Konsoleta dostarczana jest wraz z nowym oprogramowaniem w wersji 2.5. Właściciele większej wersji również mogą skorzystać z nowego firmware’u, który udostępnia nowe funkcje rozszerzające możliwości konsolet z serii Live firmy SSL. Wśród nich znajdziemy fallow mode pozwalający na zaprogramowanie przycisków select, solo i funkcji query, aby powiązały się one ze sobą w konfigurację zdarzeń, jaką realizator tylko zapragnie.

Kolejną nowością jest effects rack tempo link. Ów funkcja pozwala na zapisanie sześciu niezależnych wartości tempa dla różnych grup efektów. Najnowsza wersja firmware’u udostępnia szybki dostęp do czterech najczęściej używanych pozycji w menu. Od teraz dostępny jest przycisk home, dzięki któremu otrzymamy szybki dostęp do najważniejszych ustawień, m.in. automatyki. Ostatnią innowacją jest możliwość skopiowania szyny sumującej, użycie zapisanych ustawień w dowolnym momencie i w dowolnej konfiguracji (mono, stereo oraz LCR).