Polski zespół rockowy Riverside istnieje już 17 lat i ma na koncie siedem albumów studyjnych. Najnowsza płyta zespołu zatytułowana „Wasteland” miała swoją premierę we wrześniu ubiegłego roku. Jesienią odbyła się międzynarodowa trasa „Wasteland 2018 Tour” promująca tę płytę. Specjalnie na to wydarzenie zespół wraz z realizatorem dźwięku Tomkiem Pawłowskim zdecydowali się na zakup systemu Allen & Heath dLive.
Polski zespół rockowy Riverside istnieje już 17 lat i ma na koncie siedem albumów studyjnych. W trakcie swojej działalności zdobył liczną rzeszę fanów nie tylko nad Wisłą ale również na świecie. Najnowsza płyta zespołu zatytułowana „Wasteland” miała swoją premierę we wrześniu ubiegłego roku. Jesienią odbyła się międzynarodowa trasa „Wasteland 2018 Tour” promująca tę płytę. Specjalnie na to wydarzenie zespół wraz z realizatorem dźwięku Tomkiem Pawłowskim zdecydowali się na zakup systemu Allen & Heath dLive. Na FOH-u Tomek używa sterownika C3500 z kartą Dante oraz racka z DX32 z wyjściami AES3 i analogowym panelem wejść i wyjść do insertowania urządzeń Looptrottera. Na scenie natomiast pracuje MixRack CDM48 rozszerzony o kartę AES3 zabudowany w case, z IEM-ami i panelem przyłączy podpytek. Tomek Pawłowski: „dLive jest jak kumpel z którym po prostu przyjemnie się pracuje. Bardzo lubię też otoczkę proponowaną przez producenta – karty rozszerzeń, aplikacje. Nie bez znaczenia jest dla mnie to, w jaki sposób platforma jest rozwijana, wprowadzanie rozwiązań zaczerpniętych z grupy Audiotonix. Allen & Heath jest mikserem, który można bardzo łatwo przekonfigurować. Jest elastyczny i napakowany narzędziami, takimi jak korektory dynamiczne, kompresory pasmowe, różne symulacje. Bardzo podobają mi się efekty. Na etapie wyboru konsolety ważne było dla mnie również wsparcie dystrybutora.” „dLive jest zaskakująco udaną konstrukcją. I nie, nie mam żadnych profitów z publikowania takich opinii. Po prostu uważam, że dla Riverside był to strzał w dziesiątkę, co potwierdzają co koncert zadowolenie muzyków z soundu w słuchawkach i ludzie podchodzący przybić piątkę za dobry dźwięk”, podsumowuje realizator.