Firma Audiostacja poinformowała, że zorganizowany przez nią konkurs na hasła reklamowe pod nazwą Touch the Virus Baby został rozstrzygnięty.

Firma Audiostacja poinformowała, że zorganizowany przez nią konkurs na hasła reklamowe pod nazwą Touch the Virus Baby został rozstrzygnięty.A oto zwycięzcy i ich nagrody (w nawiasie nazwa sklepu, w którym laureat nabył produkt konkursowy):1. Radek Sączek, Warszawa (Pasja Warszawa) – syntezator Access Virus Snow.2. Marcin Piórecki, Wrocław (Ragtime Wrocław) – procesor wokalowy TC Helicon Voice Live Touch.3. Iwo Bukowski, Wrocław (DJ Shop Wrocław) – interfejs audio RME BabyFace.4. Jarosław Budziarek, Łódź (Fan Szczecin) – syntezator wirtualny Spectrasonics Omnisphere.5. Adam Wacyk, Złotów (Electro.pl) – aplikacja DAW PreSonus Studio One Pro.6. Artur Żurawik, Skała (Skład Muzyczny Kraków) – edytor audio Celemony Melodyne Editor.Zwycięskie hasła będą wykorzystywane w reklamach i prezentacjach Audiostacji.Firma gratuluje pomysłowości i serdecznie dziękuje – zarówno sklepom jak i klientom – za wspólną zabawę.www.audiostacja.pl