Komunikacja z potencjalnym, jak i obecnym klientem, prezentacja produktów, technologii, wydarzeń wymagają dzisiaj od strony WWW o wiele więcej niż jeszcze kilka lat temu.

 Komunikacja z potencjalnym, jak i obecnym klientem, prezentacja produktów, technologii, wydarzeń wymagają dzisiaj od strony WWW o wiele więcej niż jeszcze kilka lat temu. Adamson zmienił całkowicie szatę i silnik własnej witryny WWW, dzięki czemu jest ona w stanie sprostać wielu dzisiejszym wymogom technologicznym, co z kolei przekłada się na szybkość jej pracy. Z punktu widzenia klienta, który nie zwraca uwagi na kod tylko na zawartość, mamy do czynienia z ogromną różnicą. Witryna jest przejrzysta, znajdziemy na niej wszystko, co niezbędne od historii firmy, przez patenty i opisy produktów po zapowiedzi szkoleń i eventów. Nowa szata graficzna wręcz zachęca do jej przeglądania. Jeśli nie wierzycie, to przekonajcie się sami.

Tagi:

adamson