GS-R24 łączy w sobie wysokiej jakości analogową technologię z szerokim wachlarzem wymiennych kart do nagrywania.
GS-R24 łączy w sobie wysokiej jakości analogową technologię z szerokim wachlarzem wymiennych kart do nagrywania. Użytkownik może wybrać spośród kart firwire, adat i analogowej. Oprócz tego mamy możliwość kontroli midi, co umożliwia kontrolę w programach DAW czy stacjach nagrywających. Początkowo miał być to większy brat znanej i lubianej konsolety ZED R16. Podobna filozofia routingu sygnałów, wysokiej jakości przedwzmacniacze i korekcja. Po konsultacjach z inżynierami studyjnymi i muzykami zdecydowano się stworzyć nową linię na bazie R16. W rezultacie mamy do dyspozycji szereg nowych opcji i udogodnień. Na pokładzie mamy pełnowymiarowy meterbridge ułatwiający wizualną kontrolę sygnałów. Wspomniana wcześniej kontrola midi składa się z potencjometrów, przycisków i pokręteł typu jog, aby ułatwić pracę z programami DAW. Co więcej, każdy fader kanału również ma kontrolę midi. Fani lampowego brzmienia z chęcią wykorzystają dwa oddzielne kanały z lampowymi przedwzmacniaczami. Dedykowane pokrętło drive pozwala podkręcić przyjemną dla ucha drugą harmoniczną bez podnoszenia gainu. Istnieje możliwość zakupienia konsolety w wersji GS-R24M ze zmotoryzowanymi suwakami. GS-R24 ma dwadzieścia cztery kanały mikrofonowo-liniowe wyposażone w gniazdo insert oraz czterokanałowy korektor parametryczny z regulowaną dobrocią dla pasm środkowych filtr HPF i phantom załączany indywidualnie dla każdego z kanałów. Do dyspozycji mamy też sześć szyn aux, w tym dwie przełączalne pre/post, cztery grupy i wyjście stereo main plus mono. Tor przetwarzania A/C C/A stoi na równie wysokim poziomie. Dynamika przy 24/96 kHz ma wynosić 118 dB. Użytkowników postprodukcyjnych ucieszy z pewnością opcja monitoringu 5.1.