Aby zagwarantować dziesięciotysięcznemu tłumowi widzów w arenie Wiener Stadthalle w Wiedniu doskonałą słyszalność muzyki, organizatorzy zdecydowali się użyć systemu Meyer Sound Lyon.

 Konkurs Eurowizji, gromadzący ponad dwieście milionów widzów przed telewizorami, to produkcja oszałamiająca złożonością i skalą. Pełna ruchomych elementów scenografia dostosowana była dla każdego z konkurujących wykonawców. Aby zagwarantować dziesięciotysięcznemu tłumowi widzów w arenie Wiener Stadthalle w Wiedniu doskonałą słyszalność muzyki, organizatorzy zdecydowali się użyć systemu Meyer Sound Lyon.  „Lyon został wybrany do obsługi tej prestiżowej imprezy, ponieważ oferuje wyjątkową jakość przetwarzania wokali, transparentność brzmieniową oraz ogromną rezerwę mocy” – mówi projektant systemu, Stefan Schlögl z wiedeńskiej firmy Sound Art Service (SAS), która go dostarczyła. „Grona Lyon zostały bardzo precyzyjnie zestrojone i pracowały wyśmienicie. Każdą zmianę korekcji można było wyraźnie usłyszeć”.  Wymaganiami o krytycznym znaczeniu były nienaganna jakość dźwięku oraz precyzyjna kontrola nad obszarem pokrycia. Aby je spełnić, użyto czterdziestu czterech modułów Lyon i dwunastu elementów subniskotonowych 1100 LFC oraz systemu zarządzania Galileo Galileo z czterema procesorami Galileo 616 oraz sześcioma Callisto 616. Na scenie pracowało sześć monitorów MJF-210, dwa MJF-212A oraz czternaście UM-1P. Nagłośnienie pomocnicze, strefowe i system VIP zbudowano z użyciem dwudziestu czterech modułów M’elodie, sześciu JM-1P i tyluż CQ-1 oraz UPQ-1P, a oprócz tego wykorzystano zestawy UPM-1P, UPA-1P, MSL-2, MSL-4, MSL-6 UPJ-1P oraz UPJunior Vario; do tego dołożono dziesięć subwooferów 700-HP.  Ograniczenia, jakie wynikają z telewizyjnego charakteru imprezy, stworzyły szereg problemów. „Najtrudniejszym do pokonania był wymóg umieszczenia gron głośnikowych na wysokości 12 m nad podłogą” – powiedział Schlögl. „Uzyskanie jednolitego pokrycia przed sceną nie było łatwe, ale Lyon i JM-1P pozwoliły nam  poradzić sobie z tą przeszkodą bez trudu”.Nadawany od 1956 roku konkurs Eurowizji jest jednym z najdłużej działających programów telewizyjnych na świecie W edycji 2015, produkowanej przez ORF (Österreichischer Rundfunk / Public Broadcasting), wzięli udział przedstawiciele ponad czterdziestu krajów. Trzy ostatnie koncerty były transmitowane do setek milionów odbiorców na całym świecie.