Light School – Programowanie oświetlenia

26 października rozpocznie się szkolenie organizowane w ramach Light School. Będzie ono przepustką do kolejnych, tematycznych poświęconych konsoletom Avolites.

 26 października rozpocznie się szkolenie  organizowane w ramach Light School. Będzie ono przepustką do kolejnych, tematycznych poświęconych konsoletom Avolites. Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych karierą operatora konsolety, które nie miały do tej pory okazji poznania podstaw teoretycznych i terminologii z tym związanej. Na szkoleniu dowiesz się, na czym polega sterowanie oświetleniem, jakie elementy zawiera zaprogramowany spektakl i jaka jest ich hierarchia. Omówione zostaną również typowe operacje wykonywane podczas programowania, podstawowy schemat pracy operatora i jego pięć najważniejszych obowiązków. Szkolenie w siedzibie firmy Prolights (ul. 3 Maja 183, 05-800 Pruszków) 11 października 2016 roku w godzinach 10-16 poprowadzi Marcin Grządziel, specjalista od urządzeń sterujących i bezpieczeństwa na scenie. Czego dowiesz się na szkoleniu?  Co to są atrybuty opraw oświetleniowych i kiedy nazywamy je parametrami Jaki jest związek między atrybutami a kanałami DMX Dlaczego atrybuty dzielimy na rodzaje Co to jest patch i do czego służy Co to są grupy, palety, pamięci, listy pamięci, chase’y i efekty Co to jest selekcja urządzeń i dlaczego kolejność wyboru ma znaczenie Jak wybierać urządzenia i manipulować ich atrybutami Jak zapisać grupę, paletę i pamięć Jak filtrować zapisywane dane Jakie informacje zawiera zapisana pamięć Jakim językiem operator komunikuje się z konsoletą Jak przygotować się do pracy Koszt szkolenia to 299 PLN, a zapisy mogą państwo dokonać na stronie Light School.

Polecamy

Newsletter

Zapisz się na newsletter, a nie ominie Cię żadna ważna informacja.

Close Menu
Zamknij
X