Do stworzonej przez Roland Systems Group linii V-Mixing System dołączył nowy cyfrowy mikser M-300, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów InfoComm 2010.

Do stworzonej przez Roland Systems Group linii V-Mixing System dołączył nowy cyfrowymikser M-300, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów InfoComm 2010. V-Mixing System jest w pełni cyfrowym systemem dystrybucji i miksowania dźwięku, wprowadzonym przez RSS w 2007 roku. Od tego czasu, dzięki oferowanej przez niego wysokiej jakości dźwięku, skalowalności oraz łatwości konfiguracji i obsługi, system ten zyskał wielu fanów. Wykorzystywany jest w wielu zastosowaniach, zarówno koncertowych, jak i instalacyjnych oraz broadcastingowych. V-Mixing System obejmuje urządzenia dla cyfrowej dystrybucji dźwięku Digital Snake, konsolety cyfrowe wraz z mikserem dla odsłuchu osobistego i system do rejestracji SONAR REAC. Nowy mikser M-300 jest trzecim w linii, najbardziej kompaktowym i mobilnym.M-300 to mikser 32-kanałowy z wyjściami, L/C/R, ośmioma AUX-ami i czterema matrycami. Całkowicie integruje się z systemem V-Mixing, wykorzystując technologię REAC (Roland Ethernet Audio Communication). Mikser ma wbudowane dwa porty REAC, z których każdy może przyjąć i wysłać po czterdzieści kanałów audio. Konsoletę wyposażono dodatkowo w cztery wejścia XLR, cztery TRS i cztery RCA, po cztery wyjścia XLR i TRS, wyjście optyczne cyfrowe oraz wyjście słuchawkowe. Razem daje to po 92 wejścia i wyjścia dla kanałów audio. Ponadto mikser ma port USB, który umożliwia nagrywanie na lub odtwarzanie muzyki z nośników USB. Port można wykorzystać także do podłączenia komputera, z którego za pomocą GUI M-300RCS można zdalnie sterować mikserem online i offline. Ci, którzy wolą pracować z mikserem niż komputerem, mają do dyspozycji szesnaście stumilimetrowych suwaków i duży kolorowy wyświetlacz 800 × 480 px, znajdujący się w centrum panelu przedniego. Na lewo od niego umieszczono sekcję Channel Edit, która pozwala szybko wprowadzać ustawienia parametrów wzmocnienia, panoramy, korekcji, dynamiki itp. Na każdym z 32 kanałów do dyspozycji jest czteropasmowa parametryczna korekcja i przetwarzanie dynamiki. Na każdym wyjściu można zapiąć jeden z jedenastu dostępnych efektów, ośmiopasmowy parametryczny korektor i delay.www.roland.comwww.rolandpolska.pl

Tagi:

roland