Męskie Granie to jedno z tych wydarzeń, których naszym czytelnikom nie trzeba specjalnie przedstawiać. Organizowane od 2010 roku przez agencję eventową LIVE wyrobiło sobie solidną markę i jest jednym z najważniejszych eventów muzycznych w letnim kalendarzu. Festiwal odbywa się w formie trasy koncertowej i niewątpliwie wyróżnia się formą, składem artystycznym, ale także wysokiej klasy zapleczem technicznym. W tym roku mieliśmy przyjemność gościć na przedostatnim przystanku trasy, czyli w Gdańsku, mieście, w którym zorganizowano pierwszy w historii koncert Męskiego Grania. Przyglądaliśmy się pracy znakomitej ekipy technicznej, zastosowanym rozwiązaniom nagłośnieniowym, a w szczególności temu, co działo się na Scenie „Ż”.

Za realizację nagłośnienia na Scenie “Ż” odpowiadała firma Audio System, która wykorzystała do tego celu swój nowy system nagłośnieniowy amerykańskiej firmy Meyer Sound. Zastosowano między innymi takie elementy jak moduły szerokopasmowe LINA i LEOPARD, subwoofery 1100-LFC, 900‑LFC oraz monitory serii MJF. Serce systemu monitorowego stanowiła konsoleta DiGiCo SD12. Ponadto na scenie użyto najwyższej klasy systemy bezprzewodowe ze stajni SHURE (m.in. Axient Digital).

O szczegółach zastosowanych rozwiązań opowiada Paweł Daszkiewicz z firmy Polsound i zarazem realizator MON na Scenie “Ż”.

Więcej na ten temat można przeczytać w artykule opublikowanym na naszej stronie: