Podczas targów w Amsterdamie austriacki producent zaprezentował nowe oprogramowanie PIXERA v1.6, serwer PIXERA two RT oraz nogi do ekranów AT64-SHIFT.

Oprogramowanie PIXERA v1.6 wprowadza szereg nowych funkcji, takich jak:

  1. Edycja w podglądzie – umożliwia edycję osi czasu w widoku podglądu, gdy równolegle spektakl jest odtwarzany w innym miejscu osi czasu.
  2. Integracja z silnikami gier Unity oraz Unreal – będzie możliwość bezpośredniego zainstalowania ich na serwerze oraz użycia projektów z nich do tworzenia multimediów i efektów.
  3. Dynamiczny softedge – klejenie projekcji może być obliczane automatycznie na każdą ramkę, używając informacji o projektorze i ekranie. Umożliwia to błyskawiczną konfigurację dla instalacji statycznych oraz możliwość użycia łączonej projekcji na powierzchniach ruchomych.
  4. Bezpośrednie API dla śledzenia – nowe możliwości API w PIXERA dają dostęp do renderowanych obiektów, umożliwiając realizację zaawansowanych scenariuszy śledzenia. Ta funkcjonalność wkrótce umożliwi podłączanie do PIXERA nowych urządzeń i systemów, w tym systemów śledzenia, a twórcom tych systemów stworzenie bardziej zaawansowanych funkcji pracujących z PIXERA.

PIXERA two RT to nowy wariant serwera PIXERA, który w formacie PIXERA two mieści znacznie większą moc obliczeniową dla bardzo wymagających scenariuszy i projektów. Nadzwyczajna wydajność renderowania połączona z dyskami NVMe o szybkości odczytu do 10 GB/s dają najszybszy media serwer na rynku w swojej klasie. Umożliwia równoległe odtwarzanie sześciu niekompresowanych strumieni 4k60 8bit, lub czterech niekompresowanych strumieni 4k60 10bit.

Ostatnia z nowości to nogi AT64-SHIFT, które umożliwiają szybkie i łatwe postawienie dużych ekranów projekcyjnych. Podziałka wysokości pozwala wypoziomować ekran bez dodatkowych pomiarów, a system pasuje do wszystkich mobilnych ekranów AV Stumpfl.