Wydany w kwietniu trzeci album studyjny polskiej piosenkarki sanah to obecnie jedna z najlepiej sprzedających się płyt w Polsce. Nic więc dziwnego, że podobnym zainteresowaniem cieszyła się zakończona na początku czerwca, promująca album, trasa koncertowa „Uczta Tour’22”. W jej ramach odbyło się dwanaście koncertów w wypełnionych po brzegi halach widowiskowych największych miast Polski. Na scenie padał deszcz i śnieg, były lasery, sprzęt z najwyższej półki, a także wiele innych interesujących rzeczy zarówno pod względem artystycznym, jak i technicznym.

Cała trasa została nagłośniona zestawami K1 oraz K2 marki L-Acoustics. Na stanowisku FOH pracowała konsoleta Avid S6L-24C, na stanowisku monitorowym Allen & Heath dLive 3500. W przypadku mikrofonowych systemów bezprzewodowych zdecydowano się na użycie niezawodnych zestawów Shure Axient Digital. Monitoring został oparty na systemach IEM Sennheiser G3 i G4.

Wydarzenie zostało zorganizowane przez DM Agency i Magic Records.

 

Czytaj więcej: https://muzykaitechnologia.pl/uczta-tour22-kulisy-realizacji-dzwieku-na-trasie-sanah/