To było największe wydarzenie muzyczne ostatnich miesięcy. Od tygodni Warszawa przygotowywała się do wizyty jednej z największych światowych gwiazd pop – Beyoncé.

To było największe wydarzenie muzyczne ostatnich miesięcy. Od tygodni Warszawa przygotowywała się do wizyty jednej z największych światowych gwiazd pop – Beyoncé.   Występy Fatboy Slima oraz The Offspring były nie mniejszymi atrakcjami. W tym roku po raz pierwszy festiwal odbył się na Stadionie Narodowym, co podkreśliło jego rangę, a organizatorzy postarali się, żeby uczestnicy nie nudzili się w żadnym momencie imprezy.     Jednym z atrakcji miasteczka festiwalowego, które znalazło swoje miejsce u podnóża stadionu oraz na jego promenadzie, był namiot marki Sennheiser. Firma Aplauz zorganizowała trzy stoiska muzyczne, gdzie za pomocą iPada i przenośnej sali prób JamHub oraz oczywiście mikrofonów i słuchawek Sennheiser, można było pośpiewać z przyjaciółmi do swoich ulubionych utworów. Na jednym stoisku podłączono dodatkowo instrumenty: perkusję elektroniczną, gitary i bas. Ten punkt był prawdopodobnie największą atrakcją namiotu.     Dla spokojniejszych miłośników muzyki zorganizowano punkt odsłuchowy modeli audiofilskich. Audiofile testowali słynne słuchawki HD 800 i HD 700, “kanałówki” IE 800 oraz całkowitą nowość: wzmacniacz słuchawkowy Sennheiser HDVD 800.     W gablotach piętrzyły się najnowsze słuchawki, podzielone według kategorii. Wśród produktów Premium znalazły się słynne już Sennheiser Momentum (brązowe i czarne), kultowe Sennheisery HD 600, HD 650 i HD 598, a także dokanałowe modele IE 800, CX 985 oraz MM 80i. Wśród modeli konsumenckich znalazły się: Sennheiser HD 558 i 518, HD 229 czarne i białe, a także składane PX 100 i 200 w wersjach z pilotami do iPhone'a. W gablocie z urządzeniami komunikacyjnymi stała seria nowych modeli uniwersalnych, z połączeniem do smartfonów dowolnych marek, a także zestawy do gier, w tym multiplatformowy U 320. Następnie stała gablota “sportowa”, w której umieszczono serię słuchawek wodoodpornych Sennheiser, opracowanych wspólne z firmą Adidas. W ostatniej gablocie „Pro” pokazano mikrofon bezprzewodowy Sennheiser SKM 5200, którego używa Beyoncé, oraz wiele innych produktów, używanych przez gwiazdy muzyki na całym świecie, w tym system odsłuchu (monitoringu) osobistego eW 300 IEM, kultowe słuchawki DJ-skie HD 25-II, HD 280 Pro i inne.       www.aplauzaudio.pl