25 czerwca odbyły się w Krakowie kolejne Wianki. Impreza została zorganizowana na czterech scenach w formie Święta Muzyki, odwołującego się do francuskiego Fête de la Musique. Było to spotkanie wielopokoleniowego grona melomanów z kilkunastoma różnorodnymi artystami. 

25 czerwca odbyły się w Krakowie kolejne Wianki. Impreza została zorganizowana na trzech scenach w formie Święta Muzyki, odwołującego się do francuskiego Fête de la Musique. Było to spotkanie wielopokoleniowego grona melomanów z kilkunastoma różnorodnymi artystami.   Na Rynku Głównym zagościła Scena Międzypokoleniowa, na której wystąpili m.in. Warszawskie Combo Taneczne ze swoim twórcą Jankiem Młynarskim, Stanisława Celińska oraz Grzegorz Turnau. Jeszcze przed północą pojawiło się tu czterech DJ-ów, którzy zagrali w niezwykłej formule silent disco, zorganizowanej we współpracy z festiwalem Unsound.Na Scenie Krakowskiej na placu Szczepańskim swoje koncerty dały formacje Duch, Sokół Orkestar, Bester Quartet i Świetliki. Na scenie nieco oddalonej od Rynku Głównego, bo zainstalowanej przy Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego na Powiślu, wystąpiła Maja Koman, a po niej zespół Spragnieni Lata (który też użyczył nazwy samej scenie) z Tymonem Tymańskim, Natalią Przybysz i Krzysztofem Zalewskim.Prawdziwe oblężenie przeżywała scena Hard Rock Cafe zlokalizowana na Małym Rynku, gdzie szczelnie wypełniony publicznością plac rozbrzmiewał utworami zespołów The Dumplings i Fish Emade Tworzywo oraz utworami Natalii Przybysz i Dawida Podsiadły.Koncerty różnorodnych artystów grających równolegle na trzech różnych scenach wymusiły zastosowanie rozbudowanego zaplecza sprzętowego. Nagłośnienie na trzech największych scenach, a więc na Rynku Głównym, na Małym Rynku i na placu Szczepańskim dostarczyła firma FS Audio. Na Scenie Międzypokoleniowej zainstalowano system d&b audiotechnik Y wsparty subbasami B2 oraz frontfillem d&b audiotechnik T10. Do realizacji frontu wykorzystano konsolety Avid Profile oraz Yamaha CL3, natomiast miks monitorów zrealizowano za pomocą nowego nabytku krakowskiego rentalowca – konsolety Allen & Heath dLive.  Na Małym Rynku, a więc na zdecydowanie najgłośniejszej scenie Hard Rock Cafe, zainstalowano duży system EAW KF740 z subbasami EAW SB1001 oraz frontfillem EAW KF730. Realizatorzy przybyli z koncertującymi artystami pracowali na konsolecie Digidesign D-Show. Wraz z ekipą Dawida Podsiadły przyjechała konsoleta Midas Pro2c, będąca stałym wyposażeniem koncertów artysty. Monitory na scenie na małym rynku były realizowane za pomocą konsolety Yamah M7CL.  Artyści zaproszeni na Scenę Krakowską na placu Szczepańskim koncertowali z wykorzystaniem systemu EAW KF730 z subbasami EAW SB1001. Na stanowisku FOH znajdowała się konsoleta Soundcraft Vi3000, natomiast monitory realizowano za pomocą stołu DiGiCo SD9.Trzy sceny goszczące artystów reprezentujących tak zróżnicowane stylistycznie gatunki muzyczne to także bardzo zróżnicowane oświetlenie. Na scenie na Rynku Głównym pracowały oprawy Robe i Martin oraz konsoleta MA Lighting grandMA full size pierwszej generacji.Najbardziej rozbudowany park oświetleniowy zainstalowano na scenie Hard Rock Cafe. Zgodnie z wymaganiami artystów pracowały tutaj m.in. oprawy Robe Pointe, Robe LEDWash, Vari-Lite VL3000Spot i Clay Paky A.leda B-Eye. Dla poszczególnych realizatorów przygotowana została konsoleta MA Lighting grandMA2. Wszystkie urządzenia zostały zainstalowane zgodnie z projektem oświetleniowym Fish-Eye przygotowanym na potrzeby koncertu Dawida Podsiadły. Do obydwu powyższych lokalizacji sprzęt oświetleniowy i dachy zostały dostarczone przez firmę STO Broszkiewicz.  Sprzęt oświetleniowy oraz zadaszenie na Scenę Krakowską na placu Szczepańskim zapewniła firma Quattro. Wśród opraw znalazły się urządzenia Martin MAC2000 oraz JB VaryLED A7. Cały sprzęt był sterowany za pomocą konsolety Wholehog HOG III. Przygotowaniem projektu oświetlenia na Scenach Krakowskiej i Międzypokoleniowej zajął się Maciek Hofstede.