Firma K-Array rozszerzyła system liniowy KH o nowe moduły i subwoofer.

Firma K-Array rozszerzyła system liniowy KH o nowe moduły i subwoofer.  Moduł KH2 przeznaczony jest do nagłaśniania średniej wielkości imprez, eventów, stadionów i klubów. W module znajdziemy dwa głośniki niskotonowe o średnicy 8'' z dwuipółcalową cewką (750 W) oraz dwa drivery kompresyjne o średnicy 1,4'' z dwuipółcalową cewką (250 W). Charakterystyka częstotliwościowa KH2 mieści się w zakresie od 70 Hz do 19 kHz, maksymalny poziom ciśnienia akustycznego wynosi 136 dB, a elektroniczny punkt podziału mieści się przy częstotliwości 1,2 kHz.  Prezentowany moduł zawiera wbudowany, sterowany cyfrowo wzmacniacz pracujący w klasie D o mocy 2 × 1000 W przy obciążeniu 8 Ω, a sygnał do wewnątrz wprowadzimy, a następnie wyprowadzimy na zewnątrz przy pomocy czterech analogowych gniazd XLR (dwa męskie i dwa żeńskie) lub dwóch cyfrowych XLR (jedno męskie, a drugie żeńskie złącze). KH2 cechuje się wąskim promieniowaniem w pionie, wynoszącym zaledwie 10°, i kątem pokrycia powierzchni w poziomie równym 110°.  Moduł KH3 został stworzony do nagłaśniania dużych plenerowych eventów, stadionów i tras koncertowych. Znajdziemy w nim dwa głośniki niskotonowe o średnicy 12'' z dwuipółcalową cewką (1000 W) oraz dwa drivery kompresyjne o średnicy 1,4'' z dwuipółcalową cewką (250 W). Charakterystyka częstotliwościowa KH3 mieści się w zakresie od 60 Hz do 19 kHz, maksymalny poziom ciśnienia akustycznego wynosi 138 dB, a elektroniczny punkt podziału mieści się przy częstotliwości 1,2 kHz. Moduł zawiera wbudowany, sterowany cyfrowo wzmacniacz pracujący w klasie D o mocy wyjściowej 2 × 1600 W przy obciążeniu 8 Ω, a sygnał do wewnątrz wprowadzimy, a następnie wyprowadzimy na zewnątrz przy pomocy czterech analogowych gniazd XLR (dwa męskie i dwa żeńskie) lub dwóch cyfrowych XLR (jedno męskie, a drugie żeńskie złącze). KH3, podobnie jak KH2, cechuje się pokryciem powierzchni wynoszącym 110° × 10°.  Kolejny moduł systemu liniowego, czyli KH5, podobnie jak KH3, zaprojektowano do nagłaśniania dużych koncertów plenerowych. Producent zastosował w nim dwa głośniki niskotonowe o średnicy 15'' z trzycalową cewką (1500 W) oraz cztery drivery kompresyjne o średnicy 1,4'' z dwuipółcalową cewką (500 W). Charakterystyka częstotliwościowa KH5 mieści się w zakresie od 50 Hz do 19 kHz, maksymalny poziom ciśnienia akustycznego wynosi 140 dB, a elektroniczny punkt podziału mieści się przy częstotliwości 1,2 kHz. Moduł zawiera dwa sterowane cyfrowo wzmacniacze pracujące w klasie D o mocy wyjściowej 4 × 1600 W przy obciążeniu 4 Ω, a sygnał do wewnątrz wprowadzimy i wyprowadzimy dalej, podobnie jak w pozostałych modułach, przy pomocy czterech analogowych gniazd XLR (dwa męskie i dwa żeńskie) lub dwóch cyfrowych XLR (jedno męskie, a drugie żeńskie złącze). W prezentowanym module promieniowanie w pionie możemy regulować w zakresie od 7° do 25°; kąt pokrycia w poziomie jest stały i wynosi 110°.  Uzupełnieniem opisanych powyżej modułów jest subwoofer KS5, który sprawdzi się podczas tras koncertowych. Wewnątrz obudowy znajdziemy dwa dwudziestojednocalowe głośniki niskotonowe z pięcioipółcalową cewką (2 × 2500 W), które napędzane są sterowanym cyfrowo wzmacniaczem pracującym w klasie D o mocy 2 × 3500 W przy obciążeniu 2 Ω. Charakterystyka częstotliwościowa KS5 mieści się w zakresie od 25 Hz do 120 Hz, maksymalny poziom ciśnienia akustycznego wynosi 142 dB, a regulowany cyfrowo filtr dolnoprzepustowy ma punkt graniczny przy częstotliwości 150 Hz. Sygnał do wewnątrz wprowadzimy, jak i skierujemy dalej, podobnie jak w opisywanych modułach, przy pomocy czterech analogowych gniazd XLR lub dwóch cyfrowych XLR. 

Tagi:

k-array