Stworzona w 1990 roku przez Alessandro Tatiniego i jego ojca Carlo, wraz z Massimo Ferratim firma K-Array od samego początku skupiona była na projektowaniu takich rozwiązań, które ułatwiłyby lub rozwiązały trudności, z jakimi borykają się operatorzy imprez i produkcji muzycznych, a ponadto – lub przede wszystkim – pozwoliłyby obniżyć wysokie koszty związane z załadunkiem, rozładunkiem i transportem ciężkich systemów nagłośnieniowych.

TECHNOLOGIA, DESIGN, DŹWIĘK, MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ – w ten sposób narodził się pomysł stworzenia smukłych i ultrakompaktowych głośników zdolnych do odtwarzania dźwięku o najwyższej jakości. Od tego czasu K-Array nieustannie inwestuje w rozwój innowacyjnych technologii i tworzenie bezprecedensowych rozwiązań, idąc coraz dalej w poszukiwaniu rewolucyjnego designu, który nigdy nie idzie na kompromis w zakresie jakości dźwięku. Dzięki nowatorskiemu podejściu oraz połączeniu nowoczesnego designu i bezkompromisowego dźwięku systemy K-Array znalazły swoje miejsce w tak prestiżowych instalacjach jak Teatro alla Scala w Mediolanie, Royal Opera House w Londynie, St. Patrick’s Cathedral i Lincoln Center for the Performing Arts w Nowym Jorku.

Z dniem 1 stycznia 2021 r. firma PAWLAKI PRO AUDIO została oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem w Polsce systemów nagłośnieniowych włoskiej firmy K-Array.

k-array

Sebastian Pawlak, właściciel PAWLAKI PRO AUDIO: „Przez ostatnie trzy lata dystrybutorska działalność mojej firmy skupiona była przede wszystkim na rynku produkcji telewizyjnej i filmowej, gdzie oferujemy najwyższej jakości rozwiązania audio i wideo. Dystrybucja K-Array w Polsce oznacza dla mnie powrót do branży nagłośnieniowej, czyli do tego, czym zajmowałem się przez niemal 20 lat i co zawsze lubiłem. K-Array oferuje bezkompromisowe rozwiązania w zakresie systemów dźwiękowych przeznaczonych dla instalacji stałych (butiki, restauracje, sale konferencyjne, teatry), rezydencji prywatnych, jak i również na potrzeby realizacji każdego rodzaju eventów oraz dużych produkcji muzycznych. Myślę, że klientom, projektantom oraz integratorom poszukującym niemal niewidocznych systemów dźwiękowych przypadną do gustu rozwiązania takie jak Lyzard/Azimut, Viper czy RAIL, a po COVID-owej odnowie systemami serii Event, Anakonda, Pinnacle czy Muggelo zainteresują się firmy branży eventowej i koncertowej. Serdecznie zapraszam do współpracy.”

k-array