Przełomowe projekty i niestandardowe rozwiązania to wspólna cecha marketerów Red Bulla i AKG. Teraz obie firmy stworzyły wspólny muzyczny projekt pod nazwą “Sounds Like”.
Przełomowe projekty i niestandardowe rozwiązania to wspólna cecha marketerów Red Bulla i AKG. Teraz obie firmy stworzyły wspólny muzyczny projekt pod nazwą “Sounds Like”. “Sounds Like” to seria czterech filmów pokazujących pracę wyjątkowych artystów, charakteryzujących się niekonwencjonalnym podejściem do tworzenia muzyki. Widzowie poznają “od kuchni” sekrety wprowadzania w życie nowych brzmień. Pierwsza odsłona prezentuje grupę BadBadNotGood (BBNG), muzyków z Toronto, których styl muzyczny wywołał niemałe zamieszanie na rynku. Trudno jest zdefiniować konkretny gatunek ich muzyki, bo to coś z pogranicza post bop'u, instrumentalnego hiphopu, jazzu i muzyki elektronicznej. Jedno jest jednak pewne, trio Matthew Tavares (klawisze), Chester Hansen (bas) i Alexander Sowinski (perkusja) mają miliony wyświetleń na YouTube, a ich interpretacje utworów Kanye West'a, Tribe Called Quest, My Bloody Valentine czy współpraca z Frankiem Ocean i Bootsy Collinsem są już słynne. Sounds Like… BADBADNOTGOOD and Bootsy Collins Warto dodać, że BadBadNotGood korzystają z produktów AKG.Referencyjny, wielkomembranowy AKG D12VR jest idealny dla perkusisty Alexandra Sowinskiego zarówno na scenie jak i w studio. Ponadto Alexander wykorzystuje na scenie dynamiczny, instrumentalny AKG D40. BBNG zdecydowali się także na lampowy, pojemnościowy AKG Perception P820 Tube, idealny mikrofon do instrumentów dętych, gitarowych i perkusyjnych. Warto dodać, że BBNG do monitorowania swojej pracy wykorzystują słuchawki AKG K271. akg.essaudio.pl