Minął rok od kiedy trójmiejska firma My Method zadebiutowała na rynku ze swoim premierowym urządzeniem o nazwie CLONE. Pierwszą rocznicę działalności uświetniła obecność tychże lamp na głównej scenie 28. edycji Pol’and’Rock Festival.

Tegoroczna edycja Najpiękniejszego Festiwalu Świata odbyła się na lotnisku Broczyno pod Czaplinkiem. Jak co roku festiwal przyciągnął dziesiątki tysięcy uczestników spragnionych dobrej muzyki i wyjątkowego klimatu imprezy. Centralnym miejscem wydarzenia była duża scena obsługiwana przez najlepszych specjalistów z branży i wyposażona w najwyższej klasy sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy i multimedialny. Wśród wielu topowych rozwiązań znalazły się lampy CLONE trójmiejskiej firmy My Method, która w sierpniu świętuje pierwszą rocznicę swojego istnienia. W sumie na gigantycznej scenie Pol’and’Rock Festival zaświeciło 105 lamp CLONE, które wraz z pozostałymi urządzeniami stworzyły podczas koncertów imponujące widowisko.

To nie pierwszy raz kiedy CLONE zachwyca swoimi możliwościami i udowadnia, że może stanowić źródło inspiracji dla projektantów oświetlenia oraz scenografów. Lampa może pracować jako samodzielna jednostka lub być łączona w większe zestawy przy pomocy autorskiego systemu. Do tego celu niepotrzebne są żadne dodatkowe akcesoria ani narzędzia. Wystarczy dokręcić ręcznie znajdujące się na obudowie śruby. Dzięki takiemu rozwiązaniu CLONE można układać w złożone i unikalne struktury. Ramki mogą się łączyć z każdej strony, dając nieograniczoną swobodę aranżacji formy. Produkt My Method może pracować bez elementów nośnych typu kratownica, sztankiet czy statyw lub z ich wykorzystaniem. Cechuje go uniwersalna i wytrzymała konstrukcja, dopasowana do typowego użycia scenicznego. Wszystkie otwory mocujące mają rozmiar 12 mm. CLONE jest wyposażony w lubiane halogenowe źródło światła OSRAM Haloline PRO 230W o temperaturze barwowej od 1600 do 2900K i współczynniku CRI 100. Urządzenie jest sprzedawane wyłącznie jako zestaw sześciu modułowych opraw wraz dedykowanym sześciokanałowym dimmerem.

  • Produkcja: Zloty Melon i Boscata
  • Dyrektor: Jurek Owsiak i Jacek Stachera
  • Projekt sceny, oświetlenia i multimediów: Jacek Chojczak (Green Beam Design)
  • Światło: ATM System Sp. z o.o.
  • Multimedia: VES
  • Nagłośnienie: Fotis Sound
  • Backline: Woodys Backline
  • Zdjęcia: Oskar Kutryb CutRB